1. července 2014

Nákupy - červen 2014

Krásný první červencový den! :) Opět je tady nový měsíc a s ním i nákupy za červen. A opět jsem něco nakoupila, nečekejte obrovské nákupy, ale třeba se budete inspirovat a pořídíte si něco podobného. Jdeme na to!



Opět, kupónky zachránily a tenhle odličovač Nivea Refreshing Cleansing Milk jsem koupila s 50 % slevou za 60 Kč v drogerii Dm. Zatím je super. Určitě bude recenze. Tenhle deodorant Balea Deo sprej Fresh Lime jsem si koupila jen na takové osvěžení s tím, že vím, že nic moc nezvládne. Na tohle je dobrý :) Taky bude recenze. Stál 35 Kč v Dm. Kamarádka objednávala něco ze stránky lekarna.cz a vzpomněla jsi na mě a objednala Zielona Apteka Peeling vícekrát. Už sepisuju článek První dojmy... Dost mě překvapil za 14 Kč! Balea odličovač očí s olejem - viděla jsem tohle v akci za 30 Kč, tak jsem si řekla, proč to nevyzkoušet. Použila jsem tyhle tampónky zatím dvakrát a jsou taky super!


Chtěla jsem zase vyzkoušet nějakou barvu na vlasy, respektive barevný šampon, a jiný než této značky Palette u nás neměli. Vlasy mi to moc neobarvilo, ani za těch 48 Kč to nestálo. Malé balení vlhčených ubrousků Babydream se nikdy neztratí, stály jen 9 Kč v Rossmannu. Pokud znáte takové ty krabice se zlevněnými věcmi v KIKu tak odtud mám tenhle magnetický lak Boulevard za 25 Kč. Astor Fashion Studio lak v odstínu 241 Menthol Grass mi vybrala kamarádka a odstín je krásný, ale rychle se loupe z nehtů :( Poslední věcí (která nejde moc vidět, za to se omlouvám) je Oriflame Beauty Conceal Kit, na který už byla recenze a který mám díky spolupráce. Ještě pořád si o něj můžete "zasoutěžit" v giveaway!

Co jste si koupili hezkého vy?

1 komentář:

Děkuju za každý komentář a názor. Moc si toho cením :)