29. července 2014

Yes, we POP! │ Essence LE

Ahoj :) dlouho se taky neobjevil článek na téma nových limitovaných edicí od značky Essence. Jedna se zrovna chystá a měla by se objevit jako další - někdy v srpnu. Jedná se o limitovanou edici Yes, we POP!, která je zaměřená jen na zdobení nehtů. Jako vždycky, vám ukážu i obrázky všech produktů, které v ní najdete. Obrázky mám z oficiální stránky essence.eu.


1. Laky na nehty - Slibují, že rychle schnou a mají dlouhou výdrž. Najdete je ve čtyřech výrazných odstínech.


2. Confetti Topper - Je jen v jednom odstínu. Má se použít na lak barevný. Tohle mě vůbec nezaujalo..

3. Nail art effect set - Zdá se mi, že v jednom setu je dole takový semišový prášek (byl už v limitce Guerila Gardening) a nahoře malé šestiúhelníky na zdobení nehtů. Najdete je ve dvou provedeních.


4. Nail art decoration kit - Tohle se mi zdá na zdobení nehtů jako lepší věc. V kitu je více věcí na zdobení, ale těžko říct, jak bude to balení velké... 
5. Nail art designs - Další set na zdobení nehtů, tentokrát to jsou ale malé jakoby obrázky. Mě tohle nikdy na nehtech nevydrželo, takže za mě nic.
6. Nail art foils - Zato tohle se mi už líbí více. Tohle totiž jen tak v drogerii neseženu :) Jsou to barevné fólie na nehty. Rozhodně bych to chtěla vyzkoušet. 
7. Nail art brush - Předposlední věcí je štěteček na nehty. Na jednom konci má kuličku, kterou můžete i kreslit a na konci druhém malý štěteček, třeba na oprášení právě toho prášku ze setu na zdobení nehtů.
8. Gel nails at home - A jako poslední jsou tady dvě věci na tvoření gelových nehtů. Mini led lampa a primer s čističem. Řekla bych, že cena tohohle bude zase dost velká, takže tohle taky klidně oželím..


Zaujalo vás něco z téhle limitované edice?

1 komentář:

Děkuju za každý komentář a názor. Moc si toho cením :)