25. července 2014

9 faktů o mně TAG

Krásný den :) Dneska to bude po nějaké té době opět Tag. Ano, mělo být těch faktů deset, ale nějak jsem ten poslední nemohla vymyslet, aby to nebylo jenom pořád o tom, co mám ráda a co ne atd. 

Po nějaké době jsem přišla na to, že se mně můj vlastní mozek snaží obalamutit, když se musím učit na nějakou písemku, nebo dělat něco, do čeho se mi nechce - začnu vymýšlet blbosti, uklízet a třeba uvažovat o tom, jak nekonečně velký je vesmír :D

Miluju koukání na seriály a filmy (Game of Thrones, Pretty little liars, Přátelé...).

Nerada si kupuju drahé věci, přijde mi to zbytečné a bojím se, že ta věc pak nebude stát za to. Proto nakupuju skoro pořád ve výprodejích a akcích (ať se to týká kosmetiky, oblečení nebo něčeho do pokoje atd.).

Nevím, jestli to je mnou, nebo vždycky to bylo těmi botami, ale už snad 3 krát nebo 4 krát se mi zničila jenom jedna bota z páru, zatímco ta druhá vypadala pořád dobře.

Mám 5 sourozenců. První otázka, kterou dostávám je: ,,A jako všichni jsou tví vlastní sourozenci?" A proč by ne? 

"Jmenuji se Zdeňka a jsem čokoholička..." :D Jo, čokoláda a sladké to je moje. Ne, že bych bez toho nedokázala žít, ale jednoduše mám sladké hodně ráda.

Miluju Vánoce, pečení cukroví a zdobení pokoje, stromečku, nakupování balícího papíru a ozdob na dárky + když je doba před začátkem školy, baví mě nakupovat sešity, bělítka, propisky a bločky :D

Jsem citlivá, někdy mě rozbrečí i blbost. Jsem náladová, ale i přes to jsou lidi, kteří to se mnou vydrželi.

Docela často lidem nedokážu říct ne. I když některé nemám moc v lásce, tak to prostě nejde... Naopak u pár lidí vím, že to berou ze srandy a nevadí mi jim říct na hodně věcí ne.

 To by bylo pro dnešek všechno. Snad jste se dozvěděli třeba něco nového. Určitě mi napište třeba nějaký vtipný fakt o vás a pokud jste tenhle Tag už udělali, tak mi dejte do komentáře odkaz - ráda se kouknu.

2 komentáře:

  1. Tak s tou čokoládou to mám stejně, i když bych ji kvůli ekzemu neměla jíst, ale kdo by ji odolal :D

    OdpovědětVymazat

Děkuju za každý komentář a názor. Moc si toho cením :)