9. července 2014

Nivea Aqua Effect Refreshing Cleansing Milk

Hezký den všem :) I když jsem na odličovací mléka zanevřela, tak tohle jsem přece jenom chtěla vyzkoušet a dát mu šanci. Přece jenom je Nivea trochu jiná značka a kvalita než Astrid kosmetika. A vyplatilo se! Proto jsem tady po několika týdnech s recenzí.


Odstraňuje z pleti veškeré nečistoty i make-up a současně ji dokonale hydratuje. Jeho svěží složení je tak jemné, že ho lze použít i na citlivou oblast kolem očí. Odstraňuje i voděodolnou řasenku. Pleť hydratuje a udržuje její přirozenou hydrataci v rovnováze.


Konzistence je taková, jakou by jste u odličovacího mléka mohli čekat. Není tekuté ani hutné. Vůně je jemná a čistá (typická Nivea). Odličování jde s tímhle (na to, že to je mléko) krásně. Voděodolnou řasenku mi odlíčí, trošku to možná trvá, ale odlíčí. V očích vůbec neštípe, což je taky obrovské plus. Co se týče makeupu na pleti, tak s tím se taky vypořádá dobře. Když jsem potom zkoušela pleť dočistit pleťovou vodou, vatový tamponek byl skoro čistý. Po odlíčení je pleť trošku ulepená, ale většina lidí by stejně asi použila ještě nějaký produkt na dočištění. Pleť je potom i hydratovaná, takže by se myslím hodil i na suchou pleť. Nakonec zmínka o ceně, ta je od 130 Kč a měli by jste mléko najít snad v každé drogerii, kde se Nivea prodává. Obsah lahvičky je 200 ml. Za mě teda splňuje všechno co slibuje (udržení přirozené hydratace teda neposoudím)!

Vyzkoušeli jste nějaké odličovací produkty Nivea? 

3 komentáře:

  1. Já měla jeden odličovač a ten byl katastofa. Pak jsem měla jestě pleťovou vodu ze stejné řady jako ty to mléko a ta byla super :)

    OdpovědětVymazat
  2. Tohle odličovací mléko vlastním i já,:) a jsem s ním také spokojená!:)

    OdpovědětVymazat
  3. Já nechápu proč, ale značka Nivea mě vůbec neláká :D

    OdpovědětVymazat

Děkuju za každý komentář a názor. Moc si toho cením :)