26. srpna 2014

26.8. 2014 │Mokate Choco Duo & růžové nehty...

Hezký den :)
Už zbývá jenom 6 posledních dnů prázdnin! Strašně rychle to uteklo, nevěřím tomu, že už je konec... Ale budu se snažit posledních pár dnů využít k udělání nebo koupení věcí, které bych přes školu nestihla. Dlouho tady nebyl článek s pár random fotkama a opět mám jednu s jídlem (respektive s nápojem :D).

Kamarádka mě nalákala na tuhle novinku od Mokate a to horkou čokoládu s mléčnou pěnou. Hned ten den jsem si to udělala a jako nebylo to špatné.. Hustší jako normální horká čokoláda a jinak dobré. Jeden balíček (na jednu skleničku horké čokolády) stojí 16 Kč.


A výsledek! :)


Po dlouhé době jsem vytáhla růžový lak od Gabriella Salvete v odstínu 102. Je to můj takový jediný "pravý" růžový odstín laku a celkem se mi ta barva na nehtech zalíbila - asi se kouknu po dalším :)


Tento rok jdu už do třeťáku na střední, což mně upřímně trochu děsí, ale děsí mě to méně, než kdybych šla do čtvrťáku. Jinak se na ten první týden celkem těším - seznamování s pár novými předměty, přibude nám nový spolužák a letos budeme mít nový předmět fiktivní firmy (jak název napovídá, ve skupinkách si vytvoříme naši vlastní fiktivní firmu a budeme se o ni "starat" jako o opravdickou). Ještě přesně nevím, jak to bude probíhat, ale těším se na to :)

S kamarádkou jsme nedávno objednávaly ze stránky galaxieprani.cz a objednala jsem si 2 věci - sprchový gel/šampon/pěna do koupele od Possibility a pleťové ubrousky Purex. Více se dozvíte v nákupech a pak v recenzi. Dost se mi začala ta pečující kosmetika, hlavně co se těla týče, hromadit, na což nejsem vůbec zvyklá! :)

Jak plánujete využít posledních pár dnů prázdnin vy? Máte nějakou oblíbenou stránku, ze které objednáváte dekorativní nebo pečující kosmetiku?

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuju za každý komentář a názor. Moc si toho cením :)