16. srpna 2014

S-he Nailpolish quick dry 247

Krásnou sobotu! :) Dneska doufám, že bude taky hezké počasí jako bylo včera (dopoledne a kousek odpoledne teda), jelikož chceme konečně jít někam na "výlet". Opět jsem si začala lakovat nehty častěji, ale tenhle už mám vyfocený nějakou tu dobu, tak jdem na to!

sama nevím jaký je přesně teda odstín?? jen 247 nebo 121/247?

Musím uznat, že mě tenhle lak, jako jeho stříbrný kolega, mile překvapil v rychlosti schnutí. Není to nijak extra rychle schnoucí lak, ale opravdu schne rychleji než obyčejné laky na nehty. Krytí je dobré, stačila by jedna tlustší vrstva, ale rychleji zaschnou dvě tenčí (na fotkách jsou dvě vrstvy). Odstín laku je studená fialová - měla jsem jednu úvodní fotku, barva tam ale vypadala modře a né vůbec fialově. Výdrž je na mých nehtech obvyklá jako u většiny laků 2-3 dny bez poškození. Použila jsem jenom podkladový lak, který používám teď asi 3 měsíce v kuse (o jeho ne-účincích jindy), takže s top coatem by mohl vydržet déle. Štěteček je úplně obyčejný kulatý, dá se s ním dobře pracovat. Já jsem tenhle lak koupila asi za 20 Kč, jinak je cena okolo 60-80 Kč.

Co vy a laky na nehty značky S-HE?

1 komentář:

Děkuju za každý komentář a názor. Moc si toho cením :)