14. srpna 2014

E.L.F. Liquid Liner - Coffee

Linky moc často nenosím, ale i tak mě lákalo vyzkoušet tekuté oční linky a když měli na stránkách kosmetiky Elf výprodeje, tak jsem neváhala a jedny si vybrala. Ve stejném odstínu mám i tužku na oči (moc se nepodobají). Jak linky dopadly?


Linky jsem si vybrala v hnědém odstínu, jelikož jsem blondýna (dobře, mám špinavý blond) a hnědé linky nebo tekuté jsem chtěla vždycky vyzkoušet. Štěteček mají linky složený z několika štětinek, takže to není jeden hrot - proto se může stát, že jedna štětinka se odchýlí, jde to ale jednoduše spravit. Je dost tenký a i linka se s ním dá udělat super tenká. Štěteček nedělá to, čeho jsem se obávala - dvě barevné čárky a mezi nimi mezera utvořená právě vadným štětečkem (doufám, že víte co myslím :D). Linky uschnou lesklé a ještě se mi nestalo, že by se mi obtiskly, doporučuju ale po nanesení přece jenom chvilku počkat. Výdrž linek je s obyčejnou bází taky od Elf celý den, jen ocásek se třeba vytratí. Celkově se mi tyhle linky moc líbí a určitě je budu používat dále - aplikace je taky jednoduchá. Cena je 39 Kč, objednat si je můžete na stránkách elfkosmetika.cz.

Vyzkoušeli jste nějaké linky od značky ELF?

2 komentáře:

  1. Já jsem jedny zkoušela a nešly odlíčit. Ale vůbec. Pak mi došlo, že jsem je odličovala micelární vodou od Garnier a má problém i s řasenkou. Ale od té doby jsem je znova nezkoušela :D

    OdpovědětVymazat
  2. Hnědé linky by se mi určitě hodily,protože pořád jen používám černé a občas mi to chtělo něco méně bijícího do očí :) Linky od ELF jsem zatím nezkoušela,ale až někdy budu dělat objednávku rozhodně nějaké přihodím :)

    OdpovědětVymazat

Děkuju za každý komentář a názor. Moc si toho cením :)