6. srpna 2014

Mix & Match │Nehty

Hezký den :) Uvažovala jsem nad nějakým novým "stylem" článků. Napadlo mě, že když bude článek o nehtech a nebude to recenze na určitý lak, tak jen pod fotky vypíšu, jaké laky a co jsem na nehty použila. Odkazy na recenze budou vždycky přidané taky, i nějaké další zmínění v článku. Potřebuju ale hlavně váš názor - líbily by se vám takovéhle články?





Podkladový lak
Jordana Tough Stuff Base & Topcoat

Barevné laky
Milani 525 Gold Glitz (recenze)
Yves Rocher 61. Vert Canard (zmíněný v tomto článku)

+ Dotting tool - dá se sehnat na internetu. Dělala jsem i DIY video na to, jak si vyrobit vlastní dotting tool.
Tuhle kombinaci laků jste už mohli vidět jednou v článku (odkaz výše u laku YR). Pořád se mi líbí a určitě ji ještě někdy uvidíte, ale v jiném provedení :)

3 komentáře:

  1. Určitě vytvářej takový styl článků, aspoň nacerpam inspiraci :))

    OdpovědětVymazat
  2. I já souhlasím, takové články budou super:)
    Nehty se ti moc povedly:) Úplně jsem si vzpomněla, že už jsem strašně dlouho nevytáhla ten svůj bodkovač:)

    OdpovědětVymazat

Děkuju za každý komentář a názor. Moc si toho cením :)