28. srpna 2014

Každodenní makeup │ Zpátky do školy (letní verze)

Tak ještě jeden článek na téma "Zpátky do školy" jsem přece jenom vymyslela a bude to makeup do školy. Spíše takový jednoduchý makeup, který si myslím do školy stačí. Bude to verze letní, takže v zimě udělám asi podobný článek ale s pár změnami v produktech :)
Nejprve začnu vždycky tím, že si dám na obličej nějaký pleťový krém. Momentálně používám Nivea Pure & Natural zvláčňující denní krém pro normální a smíšenou pleť. Je jemný a lehký, takže se rychle vstřebá. Vy ale použijte krém na váš typ pleti, který vám vyhovuje.


Ráno většinou nemám moc času se patlat s rozmazáváním makeupu, takže korektor mi postačí. Už podruhé (taky díky 50 % slevě v drogerii Teta) jsem si koupila Maybelline Affinitone korektor v odstínu 02 Natural (-recenze-světlejší se u nás neprodává), který poslouží jak na kruhy pod očima, tak na pupínky a začervenání.
Pokud máte mastnější pleť nebo chcete prodloužit výdrž korektoru, tak pudr je nutností. Já jsem si hodně oblíbila tento od Essence All About Matt (recenze), který už se prodává jenom v kompaktní formě, což bude určitě i lepší při aplikaci...


Jestli máte potřebu konturovat obličej, nebo použít tvářenku (já ji občas použiju a to Sleek Makeup Blush odstín Suede - recenze) tak teď je čas. Já ale použiju jenom řasenku. V září, kdy už není moc horko si vystačím s nevoděodolnou verzí, například Astor Seduction Codes No. 1 (recenze).


Když vstávám brzo ráno a jsem nevyspalá, tak mám často červené oči. Trochu tomu pomůže béžová nebo bílá tužka na oči, například Essence Kajal Pencil 04 white. Nebo třeba máte chuť na nějaké barvy, tak můžete místo béžové/bílé použít zelenou, modrou, fialovou...
odstíny tužek zleva - Essence - longlasting eye pencil 12 I Have A Green, kajal pencil 17 Neon Sweetie, kajal pencil 04 White, Stays no matter what eyepencil & eyeshadow 08 Chocolate Brown
Nakonec jsem přidala ještě něco na rty. Do školy většinou beru jenom balzám na rty jako třeba Regina Jelení lůj, který rty i trochu zabarví (verze kterou mám na fotce - višeň - rty barví do červena). Pokud chcete něco, co vám na rtech vydrží dlouho, tak bych doporučila Astor Perfect Stay lip tint (recenze).


Jak se líčíte do školy? Co by jste si do školy nikdy nevzaly - co se týče makeupu i oblečení?

5 komentářů:

  1. Škoda, že jsi nepřidala fotku celého líčení :) Jako PŘED a PO. Já se do školy líčím podobně. Někdy ale mám chuť pleť sjednotit makeupem a přidat stíny nebo třeba rtěnku :)

    OdpovědětVymazat
  2. Skoro to mám stejně, ale bez konturovani nevyjdu z domu :D

    OdpovědětVymazat
  3. Milá Zdenko,
    úplně jsem se zamilovala do Tvého blogu! :)
    Můžu se zeptat, jaké jsou to tužky na té ruce? :) A co říkáš na řasenku? Moc o ní uvažuju, tak hledám různé názory. :)
    Děkuju. :)
    Beautiful while blog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :) odstíny jsem zapomněla dopsat! Už jdu na to :) Na řasenku jsem dělala už zvlášť recenzi - v článku najdeš odkaz ;)

      Vymazat
  4. It's awesome to go to see this web page and
    reading the views of all friends on the opic of this post,
    while I am also zealous of getting experience.

    Feel free to surf to my blog: league of legends free riot points (http://getleagueoflegendsrp.blogspot.com)

    OdpovědětVymazat

Děkuju za každý komentář a názor. Moc si toho cením :)