24. srpna 2014

(Ne)Potřebné věci do kosmetické taštičky │Zpátky do školy

Ahoj :) Dnešní článek má v názvu (Ne)Potřebné věci.. protože se bez nich určitě dá obejít, ale když je potřebujete, tak je fajn je u sebe mít a moct je použít (například ta náplast nebo prášky). Dneska jsem sepsala malý seznam věcí, které si myslím, že se hodí do školy a mít u sebe... Každý by tam ale určitě přidal něco jiného, nebo ubral - napište do komentářů co by jste změnili vy :)

  • antibakteriální gel na ruce - Tahle malá lahvička se vždycky hodí, hlavně pokud jste líní jako já a nechce se vám před každým jídlem jít si umýt ruce na záchody (někdy jsou prostě moc daleko)
  • náplasti + Paralen/Ibalgin - Sice tyhle dvě věci moc často nepoužívám, ale když už je jich potřeba, tak je určitě fajn je mít u sebe a nezabírají moc místa
  • gumička a pár pinetek - máte delší vlasy, které se vám lepí na krk, venku i ve třídě je vedro... culík! snad ani nemusím zmiňovat :)
  • deodorant/tělový sprej/roll-on - Po tělocviku, nebo opět v létě je jedna z těhle věcí prostě nutnost, záleží na vás, co sebou chcete nosit.
  • papírové kapesníky - možná by je každý nepotřeboval, ale já už bez nich nemůžu nikam vyjít. Změna teplot při přechodu místností, alergie, pyly...
  • zrcátko+hřeben 2 v 1 - Jsem ráda, že jsem si tuhle vychytávku taky koupila a ráda ji používám. Když sebou ale nechci tahat hodně věcí, tak vezmu jenom malé zrcátko.
  • korektor, balzám na rty, vlhčené ubrousky, krém na ruce, žvýkačky... - Výše vypsané věci mám většinou u sebe vždycky, tyhle další už ne. Můžete přidat pudr, jestli máte mastnější pleť, krém na suché ruce, balzám na suché rty atd.
Nosíte sebou do školy v batohu nebo v kabelce třeba do města nějakou kosmetickou taštičku s vašimi (ne)potřebami? 

4 komentáře:

  1. Já sebou kosmetickou taštičku nenosím a věci, co sebou nosím jsou pohazene v batohu. Vždycky sebou tahám nějaký tělový sprej nebo antiperspirant, krém na ruce, balzám na rty, kapesníky. V peněžence mám vždy paralen a občas sebou nosím antibakteriální gel. Záleží na tom, kam zrovna jdu.

    OdpovědětVymazat
  2. Taky jsem si ji zavedla, ale většinou ji nechám doma na stole :D

    OdpovědětVymazat
  3. Já s sebou žádnou takovouhle taštičku nenosím, ale měla bych.. takhle to mám akorát poházené po tašce a nikdy to nemůžu najít:))

    OdpovědětVymazat
  4. Zvu tě na mou giveaway: http://talktomymoustache.blogspot.cz/2014/08/tights-giveaway.html :)

    OdpovědětVymazat

Děkuju za každý komentář a názor. Moc si toho cením :)