22. srpna 2014

Udělej si sám / DIY │ Zpátky do školy

Pěkný pátek :) Jestli o škole nechcete slyšet až do prvního září, tak doporučuju vypnout internet a nechodit na blogy a youtube (hlavně zahraniční youtube).. Jediný důvod - "Back to school" videa! Všude se to jimi teď hemží a tak jsem si řekla, že bych taky měla pár tipů a chtěla bych vám něco ukázat, co jsem viděla i v zahraničních videích. Nachystaný mám ještě jeden článek na (Ne)Potřebné věci do kosmetické taštičky │ Zpátky do školy, tak možná někdo ocení více ten :)

Sešit polepený ozdobnou lepící páskou (verze pro lenochy i aktivní lidi)
Taky převzato od zahraničních "Back to school"... Jelikož se mi ale fakt nechce všechny sešity celé oblepovat barevnou lepící páskou (viz zelený sešit - páska KIK), tak udělám asi jen to, že si nalepím nový štítek na jméno a předmět. Myslím, že i to stačí a když už teda chcete něco zdobit, tak i tohle přidá něco hezkého tomu sešitu :) Set šesti pásek jsem koupila v Tesco za 30 Kč měli na výběr ještě z růžové verze.

Rozdělovače do složky
Jelikož se mi vždycky v batohu nebo u obalů od sešitů hromadí zbytečné papíry, nebo často potřebuju čistý papír na písemku. Tak jsem si letos koupila plastovou průhlednou složku, do které plánuju všechny ty počmárané papíry, které bych snad ještě někdy mohla potřebovat, dávat. Aby se mi nepletly čisté a popsané papíry, tak jsem si udělala jakoby "rozdělovač". Na čistý papír jsem přilepila barevný tak, aby kousek čouhal - pak jsem ho oblepila barevnou páskou. Pokud máte papírů více, nebo se v nich chcete více orientovat, můžete si nadepsat vyčnívající papír předmětem.

... vidíte učitele před písemkou, má sebou nějaké papíry "super, dá nám papíry a nemusím nic trhat!" ale ono ne e "na lavici zůstane jenom papír a propiska, papíry si vemte vlastní"...

Tužky oblepené ozdobnou lepící páskou
Tohle vidíte asi po milionté, je to úplně všude - tužky oblepené ozdobnými páskami. Já jsem to taky chtěla vyzkoušet a jelikož se mi to zalíbilo, tak jsem vám to taky chtěla ukázat (pokud by to snad ještě někdo neviděl). Malé lepící pásky mám z KIK za 25 Kč.

Malovaný sešit (pomocí akrylových barev)
Tenhle poslední tip je výplod mojí velice velké nudy, takže sama nevím, jestli ho využiju. Každopádně, pokud se vám fakt nelíbí obal vašeho sešitu, je to taky možnost, jak to překrýt :)

A teď upřímně - kdo si doopravdy zdobí sešity, propisky a podobné věci? :) 

PS: Já se na to ráda koukám na youtube, baví mě to i zkoušet doma, ale jinak max. udělám ty "nové štítky" pro sešity s ozdobnou páskou :D Pár DIY tipů jsem sepisovala i minulý rok - odkaz na článek.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuju za každý komentář a názor. Moc si toho cením :)