8. srpna 2014

Nivea Pure Effect Wash Off │čistící pleťový gel

Hezký den :) Momentálně mám notebook pryč, takže je psaní článku na tabletu trochu oříšek, ale chci aby se na blogu objevovaly články pořád ob den... Dneska vám povím něco  mém aktuálně používaném pleťovém gelu Nivea.


Jemně a účinně odstraní z pleti nečistoty, make-up a kožní maz, aniž by ji vysušoval. Účinně pomáhá předcházet vzniku černých teček a pupínků a zanechává pleť čistou a vláčnou.



Gel má trochu modrou barvu a opravdu hutnou gelovou konzistenci. Vůně je jemná, typická většině produktů Nivea. Teď už najdete v obchodě pravděpodobně gel s novým víčkem, mi to ale tohle zatím nevadí, nevím jak to půjde, až bude gel docházet. Co se odličování očí týče, toho jsem se bála nejvíce - neštípe ale vůbec v očích a dokáže odlíčit i řasenku (ne úplně). Pleť hezky vyčistí a zbaví makeupu. Zanechá ji hebkou, jemnou. Nijak velkou změmu jsem na pleti nespozorovala (co se pupínků týče), ale na ranní a večerní čištění pleti mi vystačí. Co bych ještě chtěla zmínit je to, že gel celkem rychle ubývá (nebo ho používám moc). Balení má 200 ml a najdete ho v (snad) každé drogerii od 100 Kč.

Vyzkoušeli jste nějaké produkty na pleť od Nivea?

1 komentář:

  1. I'm really enjoying the theme/design of your weblog. Do you ever run into any browser compatibility problems?

    A handful of my blog visitors have complained
    about my blog not operating correctly in Explorer but looks great in Firefox.
    Do you have any solutions to help fix this problem?



    my blog post Garcinia Cambogia RX

    OdpovědětVymazat

Děkuju za každý komentář a názor. Moc si toho cením :)