4. srpna 2014

Youtube │ Tip na zahraniční youtuberky

Hezký den :) Ten můj dneska asi nebude zas tak hezký, díky problému na brigádě, ale snad bude ten váš fajn. Zvu vás na giveaway, kterou teď pořádá kamarádka na svém blogu - kosmetika-recenze-blog.blogspot.cz. Určitě se zapojte! Trvá do 23. 8. 2014 :) Dneska (respektive včera večer) jsem neměla moc nápady na článek a recenzovat teď nemám co, jelikož si na všechno teď spíše dělám teprve nějaký názor, tak jsem se rozhodla udělat článek věnovaný YouTube a hlavně lidem, kteří na něm dělají videa. Bude to spíše o zahraničních youtuberech. Na ty české se dostane jindy :)

První bych zmínila sestry s Youtube kanálem EleventhGorgeous. Každý měsíc dělají video na srovnání dvou krabiček s kosmetikou (něco jako Ladybox), najdete tam líčení i účesové videa.


Další je Tati. Jestli máte rádi takové ty videa, kde lidi ukazují (kosmetiku) věci v obchodech tak tohle je pro vás. Videa alá Madness Monday jsou pro vás jako stvořené. Navíc v Americe se dá více využít kuponků, takže někdy mají věci skoro zadarmo..


Dále EssieButton, což je strašně sympatická žena/slečna. Přestěhovala se z Kanady do Anglie, její videa jsou opět o kosmetice, líčeních, outfitech apod. Má i kanál kde nahrává vlogy společně se svým přítelem Aslanem.


A jako poslední pro dnešek jsem vybrala youtuberku Amelia Liana, která je taky z Anglie a s Esté (EssieButton) se zná. Opět videa o kosmetice, líčení a taky má i kanál kde nahrává vlogy o svém každodenním životě.


Doufám, že jsem někomu z vás dala alespoň tip na to, koho sledovat. Pokud ale nesledujete anglické videa, tak si počkejte na další podobný článek věnovaný českým youtuberům :) Měla bych tipy i na nekosmetické zahraniční youtubery, tak to kdyžtak taky příště...

Sledujete jen české nebo i zahraniční youtubery/ky?

1 komentář:

  1. Dříve mě hodně bavily jen zahraniční beauty youtuberky, ale teď mě víc baví sledovat české nekosmtické youtubery :)

    OdpovědětVymazat

Děkuju za každý komentář a názor. Moc si toho cením :)