4. listopadu 2014

4. 11. 2014 │ podzimní pokecání, Polyvore + Vánoce?

Krásný den :)
Nedávno jsem zabrouzdala na polyvore.com, že si udělám nějakou tu "koláž" věcí a jelikož jsem už celkem natěšená na Vánoce a do mobilu jsem si už stihla stáhnout aplikaci, která odpočítává dny do Vánoc, tak i "koláž" je o vánočních, ale i zimních věcech :) Až mě překvapilo, jak návyková může být stránka, kde hledáte obrázky různých věcí na třeba určité téma...

Christmas #2
teplý svetr/světýlka na stromečku a i ve městě v ulicích/svíčky s vánočními vůněmi/teplé ponožky do studených dnů, které snad přijdou/balzám na rty/červený lak na nehty

Nejdříve ještě k podzimu, který je u nás momentálně krásný díky počasí! A barevnému listí a stromům (mé vnitřní dítě jásá :D). Podzim miluju a nevadilo by mi, kdyby nic jiného celý rok nebylo. Co teď sháním je podzimní kožená bunda (nepředpokládám, že bych za tu sumu peněz, kterou za ní chci dát koupila pravou koženou bundu..), jenže u nás moc obchodů - spíš žádné - kde by se něco takového nebo i kabátek, dalo koupit není.

poslušně pálím svíčky, ta čajová je už skoro poslední z asi desíti :D

Zatím se ale nezdá, že by mělo sněžit nebo tak něco. Martin k nám asi letos 11. nepřijede :) Né, že by mi to nějak výrazně vadilo, ale snad na Štědrý den a prázdniny sníh bude... Né jak minulý rok, myslím, že i když někdo nemá rád sníh a zimu, tak alespoň na ten jeden den v roce to nikomu nevadí.

Kupujete, nebo uvažujete už nad vánočními dárky? Těšíte se na zimu?

2 komentáře:

  1. Kupodivu už pár dárků mám a to je vždy všechny kupuji na poslední chvíli (co vidím, to beru) :D

    OdpovědětVymazat
  2. Já už mám skoro vše! :P Na zimu se moc netěším, celkově nemám ráda, když se musím tak moc navlíkat :D Nejraději mám léto :)

    OdpovědětVymazat

Děkuju za každý komentář a názor. Moc si toho cením :)