16. listopadu 2014

Makeup Revolution London Mono Eyeshadow

Hezký den :)
Minulý článek byl takový trochu odfláknutý, tak to dneska snad napravím recenzí na mono oční stíny od značky Makeup Revolution London. Vybrala jsem si dva odstíny, o kterých jsem si myslela, že bych je mohla používat každý den a vybrala jsem hodně dobře. Ještě než začnu, chci zmínit věc, která mě mile potěšila a to, že všechny výrobky byly ještě zvlášť (nebo po dvou) zabaleny do bublinkové fólie!

nahoře - Good life, dole - Mocha love

Nejdříve bych začala balením, které se mi moc líbí, jelikož je úzké a vleze se prakticky všude a je jednoduché. Otevírání stínů mi nejdříve moc nešlo, ale po pár použitích, jsem si zvykla. Pant u stínů se mi zdá dost pevný (utažený) a věřím, že se jen tak nezkazí.

nahoře - Mocha Love, dole - Good life. (navrstvené stíny)
GOOD LIFE
Dlouho jsem uvažovala, jak tenhle odstín popsat. Na druhé fotce je odstín přesně podobný skutečnosti - šedá se šimerem a odlesky do růžova. Nepráší a má trochu máslovou konzistenci. Stín používám na celé víčko a krásně ho prozáří. Pokud chcete ze šimeru dostat co nejvíce, navlhčete si plochý štěteček a pak nanášejte - stín bude ještě více zářivější!

MOCHA LOVE
Tohle je klasický hnědý stín, který se hodí do záhybu oka na jeho vystínování nebo třeba na spodní linku u řas. Dost práší, takže je potřeba před nanášením oklepat štětec. Není až tak pigmentovaný, takže to s ním alespoň hned nepřeženete.

Výdrž jsem zkoušela jenom s bází pod oční stíny od Elf (ze základní řady) a to mi stíny vydržely kolem 8 hodin a pak se začaly slévat do vrásek - stačí po ohybu oka přejet štětcem/prstem, ale smažete samozřejmě i stín... Na výběr máte ze 40 odstínů za cenu 45 Kč (3,3g) a můžete je koupit na stránkách makeuprevolution.cz.

Máte oblíbené stíny, které používáte při každodenním líčení?

Děkuji stránce makeuprevolution.cz za poskytnutí stínů k recenzi.

7 komentářů:

  1. Celkem mě udivuje, že jsi zveřejnila recenzi tak brzo. Čekala bych, že budeš testovat déle. Jinak jsou moc pěkné :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nosila jsem je každý den (i v den kdy mi přišly), tak myslím, že se můj názor už nezmění ;)

      Vymazat
  2. Na tyhle mono stíny jsem taky koukala, jenže jsem si uvědomila, že bych je asi moc nevyužila, jelikož mám paletku ve které jsou všechny možné odstíny hnědé. Na tuto paletku jsem před nějakou dobou psala i recenzi na blog katienajmannova.blogspot.cz
    Ale jinak je to moc pěkná recenze! Přidávám se ke čtenářům :)

    OdpovědětVymazat
  3. Vybrala sis moc krásné odstíny, přesně dle mého gusta ;) také bych si je pořídila, ale skoro stejné mám v paletce :)

    OdpovědětVymazat

Děkuju za každý komentář a názor. Moc si toho cením :)