18. listopadu 2014

Kokosový olej - na co ho používám?

Už několik měsíců tomu bude (dubnové nákupy), co jsem si pořídila kokosový olej, jelikož jsem neustále četla, jak je dobrý na vlastně všechno - pleť, vlasy i vaření! A tak jsem si ho při objednávání z fler.cz objednala (odkaz na uživatelku "essence", která výrobky vyrábí).
Teď je pořád tuhý, ale v létě při velkých vedrech (při teplotě 25 °C a více je tekutý) změnil konzistenci, takže když ho chcete používat musíte trochu nabrat a promnout ho mezi prsty - pak bude tekutý.


Nejlépe před spaním vetřeme pár kapek oleje do očištěné pokožky obličeje (můžeme použít na suchou i vlhkou pleť), případně i dekoltu.
Protože olej poskytuje pleti komplexní péči, není nutné používat další hydratační či pěstící přípravky.
Bělení zubů: po vyčištění zubů na ně naneseme trošku oleje a prstem zuby "čistíme" 1-2 minuty. Pro viditelný efekt je třeba opakovat denně po dobu několika týdnů.
Olej není třeba skladovat v ledničce (v chladu tuhne). - info z papírku, přiloženému k oleji

Odličování makeupu - nejlépe voděodolného, ale olej dokáže odlíčit úplně všechno! Dám trošku na víčko a řasy, pořádně rozetřu aby se řasenka a stíny začaly rozpouštět a pak tu černou paseku otřu mokrým vatovým tampónkem a je hotovo. S makeupem na pleti to dělám stejně. Olej takhle ale nepoužívám každý den, jelikož mám pleť v T-zóně (čelo, nos, brada) mastnější.

Hydratace pleti (místo krému) - nedávno jsem viděla video o tom, jak si doma udělat masáž pleti a olej je na to asi nejlepší adept. Nebo jen večer natřít na vyčištěnou pleť. Četla jsem, že je dobrý i pro růst řas a jejich "posílení" - každý večer natřít na řasy malé množství.

Konečky vlasů - když cítím, že mám konečky hodně suché, vezmu si trochu oleje do prstů a rozehřeju ho, aby se roztopil a dám do konečků. Krásně potom voní a jsou na dotek hebčí. Nemám problém s roztřepenými konečky, takže jestli na tohle pomůže neposoudím.

Dále třeba na kůžičky kolem nehtů, suché klouby atd. Využití je hodně velké, takže si každý najde určitě něco svého. Na odkazu, který jsem výše zmínila, najdete všechno její zboží (například další druhy přírodních olejů, aloe vera gel, bambucké máslo...). Ceny jsou super na to, že jsou to všechno doma vyráběné výrobky a přírodní! Cena za 13 ml balení tohohle oleje je 31 Kč.

Používáte nějaké oleje na pleť, vlasy nebo tělo? 

6 komentářů:

  1. Já používám olejíčky hlavně na vlasy, ale i na odlíčení pleti se mi zdá super :) a o tom bělení zubů jsem nikdy neslyšela, ale asi bych si ho samotný do pusy nedala, i když je to kokosový olej :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hodně lidí to na fler.cz u té prodejkyně "essence" chválilo, že s tím fakt zuby jdou vybělit - zatím jsem se k tomu teda neodhodlala ale :D

      Vymazat
  2. Ja som na tento olej pekne naštvaná, pretože sa mi niekde schoval a už pár týždňov ho neviem nájsť. :D Zvykla som ho používať na pleť, keď som si chcela dopriať viac hydratácie, ale najviac sa mi osvedčil na palacinky, sú s ním najlepšie. :)

    Koalas are nice

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak snad ho brzo najdeš :D Na vaření jsem ho ještě nezkoušela, ale slyšela jsem, že je dobrý ;)

      Vymazat

Děkuju za každý komentář a názor. Moc si toho cením :)