24. listopadu 2014

Maybelline Colorama Eye Shadow 401

Nedávno jsem našla v drogerii Teta tenhle krásný stín a musela ho koupit. Už dlouho totiž hledám stín podobný jednomu, který jsem koupila před pár lety v zapadlé drogerii a tohle je skoro ono :) Maybelline teď přišlo s novou řadou stínů Colorama (koupíte v Tetě), takže nevím, jestli tyhle ještě seženete...


Balení je klasické plastové, nic zvláštního, vypadá že něco vydrží. Ke stínu je přiložený i aplikátor, který by se dal použít možná na dání světlého stínu do vnitřního koutku... Líbí se mi, že je balení malinké, takže by mi nevadilo mít těhle stínů doma více - dobře by se skladovaly :)


Barva je to hodně světlá a studená růžová, která se stříbrně a růžově leskne. Nejčastěji stín používám na celé víčko nebo právě do vnitřního koutku na projasnění. Myslím, že by se dal použít i jako rozjasňovač na lícní kosti, to jsem ale nezkoušela, takže nevím. Stín trochu práší. Jsem ráda, že jsem si koupila tenhle, jelikož není moc pigmentovaný, tak nevím nevím jak by na tom byly tmavší odstíny. Výdrž je s bází celý den, když už se slije, tak to nejde vůbec na víčku poznat. Kolik má stín gramů jsem se na obale nedočetla (bude to ale okolo 3 g), odstín to je ale 401. Plná cena je okolo 60 Kč, jelikož se ale teď nahrazují novými (nevím jestli všechny) tak je určitě seženete v akci :)

Vyzkoušeli jste něco od Maybelline Colorama? Viděli jste už jejich nové oční stíny?

4 komentáře:

  1. No už se těším, až ho vytáhnu ven :) ty jejích nové stíny se mi líbí hlavně tím designem ;)

    OdpovědětVymazat
  2. Wow, tak tenhle stín by se mi moc líbil jako rozjasňovač/tvářenka. Musím po něm mrknout :) Jinak od Coloramy mám jeden monostín a je moc fajn :)

    OdpovědětVymazat

Děkuju za každý komentář a názor. Moc si toho cením :)