14. listopadu 2014

Laky na nehty - inspirace #9

Hezký den :)
Už vám můžu oznámit, že se v blízké době na blogu objeví dohromady 4 články věnované produktům značky Makeup Revolution London - snažila jsem si vybrat různorodé výrobky (oči, pleť, rty), tak doufám, že se těšíte a recenze budou pro vás užitečné :) Dlouho se na blogu ale neobjevil článek o nehtech, a tak jsem se rozhodla to spojit trochu s wishlistem a přidat i pár laků (odstínů laků), které bych ráda někdy vyzkoušela.

Začnu s laky na nehty a to z LE Come to town od Essence:
essence.com
Na britských stránkách Rimmel jsem našla tyhle zajímavé laky na nehty (netuším, jestli se k nám dostanou, nebo už jsou ve VB déle) a vypadají hodně dobře!

rimmel.com

Laky od Formula X se mi líbily, hned co jsem je viděla na youtube, cena není ale zase tak hezká a myslím, že se snad nedají ani nikde v Česku koupit (což je velká škoda, alespoň mini verze!).

zdroj
A naposled laky na nehty od Barry M, o kterých jsem taky hodně četla (i na českých blozích) a ráda bych je vyzkoušela sama. Mají velký výběr odstínů a většina si je jenom chválí.

zdroj
Kdyby jste si mohli na Vánoce přát cokoliv ať už dekorativní kosmetika, laky na nehty, pečující kosmetika, oblečení, nábytek atd. co by to bylo a proč?

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuju za každý komentář a názor. Moc si toho cením :)