6. listopadu 2014

Essence Stays no matter what eyepencil & shadow

Pěkný čtvrtek všem :)
Po trochu "povídacím" článku jsem tu opět s recenzí. Jak si můžete z fotky všimnout, stříbrný nápis se z tužky rychle otřel a jde to vidět jenom někdy proti světlu, takže fotka nic moc, ale myslím, že i z toho to jde poznat. Tenhle hnědý odstín s trochou zlatého lesku se jmenuje 08 Chocolate brownie.

vlevo - hned po nanesení, vpravo - po několika přetření prsty
Pokud chcete teda později produkt fotit, tak je obal (nápis respektive) velkou nevýhodou, ale komu to tak vadí že (mně :D). Jelikož je to jumbo tužka, tak je dobré si na ni sehnat ořezávátko, do kterého se vejde. Já tužku ořezávala obrovským strouhátkem, do kterého by se tužky vešly dvě, ale četla jsem, že Essence vyrábí strouhátko přímo na jejich tužky (dává to smysl no.. ale mě to nenapadlo). Tužka není ani moc měkká, že by na očích nevydržela, ale víčko ani nedře a dá se i rozmazat prsty nebo štětcem, pokud pod ní použijete bázi pod stíny nebo alespoň korektor. Nejčastěji jsem jí používala na klasickou horní linku u řas a tam mi vydržela celý den (vždycky jsem použila bázi), barva občas nebyla už tak intenzivní, ale byla tam. Když jsem jí použila do vnějšího koutku oka a štětcem rozmazala, i s bází se po 3 hodinách začala slévat do vrásek... Jelikož jsem jí koupila za 30 Kč, tak si nestěžuju, ale i tak bych jí doporučila, jelikož se prodává v několika dalších barevných odstínech (zelená, fialová, modrá...), takže pokud ji ještě někde uvidíte, vemte! :)

Vyzkoušeli jste něco od Essence z řady "Stays no matter what"?

4 komentáře:

  1. Takovýto styl jumbo tužek mám ráda, takže doufám, že na ně někde narazím :)

    OdpovědětVymazat
  2. akože toto je ceruzka s velkým C! ja mám nonstop mastné viečka a bez primeru sa mi zrazí úplne všetko, dokoca aj Color Tattoo od Maybelline sa mi zrazil, čo každý chváli ale táto ceruzka vôbec. Nerozmaže sa a nezrazí sa ani s primerom ani bez neho takže som bola naozaj milo prekvapená. A tiež mám tú istú farbu :)

    simona-zacko.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky jsem si jí hodně oblíbila :) mrzí mě, že nemám každé ráno čas na to, abych si s ní pohrála a zkusila ji na co nejvíce způsobů :)

      Vymazat
  3. Ja som si ich teda nikdy zatiaľ nevšimla v stojane...ale určite najbližšie ich kúpim, teda minimálne túto lebo má nádhenrú farbu! :)

    OdpovědětVymazat

Děkuju za každý komentář a názor. Moc si toho cením :)