16. října 2013

16.10. 2013 - podzimní fotky #1

Hezký den přeju :) Tak jsem přece jenom byla fotit, ovšem všechny fotky nevypadaly v počítači tak hezky jako ve foťáku, takže jsem vybrala jen 3. Určitě se ale objeví ještě jeden článek s podzimními fotkami.




Taky jsem chtěla udělat něco pěkného na nehtech - něco podzimního - ale poslední dobou se mi nějak s nehtama nechce nic dělat, tak třeba později. Ovšem oblíbené podzimní laky na nehty budou v samostatném článku jako bylo v létě.
umět tohle, to by byly návody na nehty častěji :D
zdroj obrázku
Co se týče kosmetiky, tu teď poslední dobou vůbec nenakupuju, ale snažím se ji spotřebovávat - né, že bych jí měla tolik, ale i přes to je to dobrý pocit když spotřebujete nějakou dekorativní kosmetiku ne? :D Kromě teda laků na nehty, ty si kupuju pořád, když se mi líbí nějaký odstín...

Objevily jste nějaké podzimní novinky co se kosmetiky/nehtů atp. týče?

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuju za každý komentář a názor. Moc si toho cením :)