26. října 2013

NIVEA odličovací ubrousky pro normální až smíšenou pleť

Hezký podzimní den přeju :)
Dneska to vypadá, na další hezký den bez deště, tak doufám, že máte na odpoledne nějaké plány a vyrazíte ven. Navíc máme (asi úplně všech se to týkat nebude) prodloužený víkend a někteří navíc podzimní prázdniny! Dneska to bude recenze na další odličovací ubrousky, tyto jsou zatím nejdražší které jsem vyzkoušela a stálo to za to? Čtěte dále :)

 
 

Stálá cena ubrousků je cca 120Kč, za tu cenu bych si je normálně asi nepořídila (možná by jsem je časem ale přece jenom vyzkoušet chtěla), ale já je koupila za 60Kč díky slevě v Dm na produkty Nivea, která platí do 12. 11. 2013. V balení je jich klasický počet 25 kusů. Jsou určené pro normální až smíšenou pleť, mají osvěžovat a čistit pleť a jsou obohacené o vitamín E a aktivní látku Hydra IQ atd. Co se týče odličování, tak slibují odstranění i voděodolné řasenky, což můžu potvrdit. I korektor a podobné věci odlíčil nejlépe ze všech odličovacích ubrousků, které jsem zatím vyzkoušela, s voděodolnou řasenkou to nešlo sice tak, jako by to šlo s olejovým odličovačem, ale na ubrousky to je podle mě slušný výkon. Ubrousky se zatím nevysušujou (mám je v krabičce na odličovací ubrousky), nejsou nijak moc vlhčené, ale o to víc mě potom překvapilo, jak odličují. Hydrataci pleti moc nepoznám, když ji nemám suchou, ale ráno i večer používán pleťový krém, takže kdyby hydratační nebyly, ani by mi to nevadilo. Vyrábí se ještě 2 druhy - pro suchou až citlivou pleť a 3v1 peelingové ubrousky.

Za mě tyhle odličovací ubrousky tedy můžu jenom doporučit. Cena je o něco vyšší než ostatní ubrousky, ale pokud je najdete někdy v akci, tak doporučuju vyzkoušet.

Co na odličování používáte nejraději vy?

PS: Asi po dvou-třech týdnech používání ubrousky v balíčku nebyly suší, spíše byly ještě více vlhčené než ty první.

5 komentářů:

  1. Zkoušela jsem od Nivei ty odličovací ubrousky s peelingovou vrstvou a také nebyly špatné. A kupuji je jen v akci, ta cena je jinak zbytečně vysoká. Ubrousky jsou nejlepší na cestování, běžně se ale odličuji micelárkou.

    OdpovědětVymazat
  2. já mám obvykle problém, že vlhčené ubrousky vůbec nejsou vlhčené.. zbytečně s nima dřu o pleť a to se mi moc nelíbí.. obvykle je používám před tím, než si dám vanu a jsem líná se složitě odličovat v pokoji, tak to vyřeším v koupelně jedním ubrouskem :) možná by mě ale zajímalo, tak to bude s tou vlhčeností po nějakém čase.. jestli postupně ještě víc vysychají.. já mám kolikrát jedno balení i měsíce, takže.. potřebuji nějaké, které opravdu vydrží:)

    OdpovědětVymazat
  3. Na ubrousky jsem se už hodněkrát dívala v drogérii , ale ta cela mě vždycky odradí,protože za tu cenu si můžu pořídit normální odličovač a vydrží dýl:) ale přece jen bych tyhle ubrousky chtěla vyzkoušet, protože se budou určitě hodit na cesty:)

    OdpovědětVymazat

Děkuju za každý komentář a názor. Moc si toho cením :)