22. října 2013

Essence (pod)zimní limitované edice

Hezký den všem :)
Dlouho tady nebyl článek o novinkách co se kosmetiky týče, tak mám pro vás dneska článek hned o pěti limitovaných edicích, které by se do konce tohoto roku měly objevit v drogeriích.

Beauty Beats (říjen 2013)


Tato limitovaná edice je aktuálně v drogeriích Dm. Moc mě nezaujala. V limitované edici najdete: 3 odstíny lesků na rty, 4 odstíny laků na nehty, tvářenku, gumičky, linky v tužce, rozjasňující pudr, 3 odstíny očních stínů, papírky a topcoat na nehty.

Happy Holidays (listopad-prosinec 2013)


Na tuto vánoční limitovanou edici se celkem těším hlavně kvůli laků na nehty a hnědého stínu :) V limitce budou: 3 odstíny očních stínů, umělé řasy, tónovací balzám na rty, tvářenka v tyčince, laky na nehty alá 3 kombinace, vrchní lak s efektem vloček, ozdoby na nethy, gumičky s rolničkami.

Be Loud (říjen 2013)


Tahle limitovaná edice by se měla s největši pravděpodobností objevit v dorgeriích Dm, jinak v Rossmannu. Produkty vypadají zajímavě, ale nic mě nijak extra neuchvátilo :D Najdete zde: kosmetickou taštičku, jumbo tužku na oči, 3 duo oční stíny, několik odstínů laků na nehty + grafiti topcoat, 2 odstíny "mramorované" tvářenky, zdobítko na nehty + šablonky a jumbo barvy na rty ve dvou odstínech.

Superheroes (listopad 2013)


Tak tohle bude můj ráj až to výjde! Na lacích na nehty ujíždím a poslední dobou mě lákají zdobící věci - třpytky, kuličky atp., takže se hodně těším :) V limitce najdete: lak reagující na změnu teploty, lak s pískovým efektem, lak měnící barvu při odrážení světla "chameleon", stříbrný holografický lak na nehty, zlatý lak na nehty - efekt tekutého zlata, fialový lak s třpytkama, speciální efekty, štětec na nehty, nálepky na nehty, odlakovač se třpytkama, kosmetická glitrová taštička.

24h hand protection balm (listopad-prosinec 2013)

 

Minulý rok se po těchto krémech rychle slehla zem, ale letos se objeví znovu. Nyní jsou inspirované vůní čokolády smíchanou s jahodami, banánem nebo kiwi. Čokoládu miluju, ale o koupi tohohle krému mě bude muset přesvědčit hlavně ta vůně.

Všechny obrázky mám z oficiálních stránek essence nebo jejich blogu.

Těšíte se na limitky? Zaujala vás nějaká (nehledě na značku)?

1 komentář:

  1. Ty krémy co měli předtím se dají ale pořád koupit. Nedávno jsem je viděla v Tescu :)

    OdpovědětVymazat

Děkuju za každý komentář a názor. Moc si toho cením :)