14. října 2013

Gabriella Salvete Enamel 148 │ Nehty

Dneska si dáme článek opět o laku na nehty. Tentokrát to bude o značce Gabriella Salvete a jejich sněhově bílém laku, který je hezky krycí na to, že je bílý :)

potisk se už trochu ošoupal...

Lak kryje ve dvou vrstvách celkem hezky, ale pokud chcete opravdu jenom bílé krémové nehty tak bych doporučila vrstvy 3. Schnutí je dobré, neschne nijak pomalu. Výdrž je u mě bez podkladu 3 dny bez velkého poničení. Bílý lak na nehtech se mi moc líbí i samotný, ale já mám vždycky nutkání na nehty potom něco namalovat, nalepit nebo je přelakovat nějakým třpytivým lakem na nehty, takže stejně nikdy nezůstanou čistě bílé :) Jelikož je i celkem dobře pigmentovaný, tak se dá dobře použít na zdobení nehtů (přes černou nebo jinou tmavou barvu jsem ho nezkoušela, ale určitě by si poradil). Je to můj třetí lak od této značky a jak tak vidím, tak určitě ne poslední.

Co vy a laky? Máte nějaké nové objevy nebo novinky?

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuju za každý komentář a názor. Moc si toho cením :)