8. října 2013

Co dělá mně mnou TAG

Hezké úterý :)
po spoušti recenzí je tady dneska na odlehčení kratší Tag Co dělá mně mnou. V záloze mám připravených ještě pár tagů, takže bude určitě v budoucnosti zase další. Tag je spíš tak orientační s ne moc zajímavými otázkami, ale třeba se někdo dozví něco, co o mě neví :) Pokdu Tag taky uděláte nebo jste ho už na svém blogu udělali, tak mi dejte do komentářů odkaz, ráda se podívám.

1. Kolik měříš? 
- Měřím okolo 165cm a doufám, že už více neporostu :P
2. Kolik ti je let? 
- 16
3. Kdy ses narodila? 
-11. srpna 1997
4. Jakých trendů se většina tvého oblečení drží? 
-Na trendy moc nekoukám, řídím se asi jenom podle ročního období :)
5. Máš nějaké piercingy/tetovaní?
- Ne, ale tetování bych vyzkoušet chtěla.
6. Existují nějaké potraviny, které nemusíš/nesnášíš?
- Nemusím hermelín a nivu, ale sním je (zajímavé že jinak sýry miluju..). Vůbec nejím hřiby.
7. Jaká je tvá aktuální nejoblíbenější písnička? 
- John Newman Love me again je momentálně ta nejúžasnější písnička! (v názvu je odkaz, dole si písničku můžete rovnou přehrát :)) Včera jsem ještě objevila písničku od OneRepublic Counting Stars, která je taky hezká.
8. Zlato vs. Stříbro?
- Zlaté věci/doplňky ani nemám, takže stříbro.
9. Jaké jsou tvoje záliby? 
- Na prvním místě je určitě blog, pak focení, nakupování a očichávání svíček :D 
10. Rtěnka vs. Lesk na rty?
- Když rtěnka tak jedině přirozené barvy, lesky používám taky.
11. Zima vs. Léto?
- V zimě nelítají komáři, mouchy, vosy a ostatní otravný hmyz... V létě je zase teplo, takže oboje :)
12. Máš akné? 
- Ne, jen nepěknou vyrážku a někdy zarudnutí na obličeji.
13. Je tvá pleť mastná, suchá nebo normální?
- Poslední dobou normální + trochu mastná.
14. Máš pihy? 
- Ano a nechápu, proč je někdo zakrývá, protože se mu nelíbí.
15. Jakou velikost mají tvé nohy/boty?
- Nožku mám malou, 36/37... Některé boty i 38, myslím, že to každý zná že v některém obchodě má takovou a v dalším jinou.

1 komentář:

Děkuju za každý komentář a názor. Moc si toho cením :)