10. října 2013

Avon balzámy na rty - Orange kiss a Starlight

Hezký čtvrtek :)
Tohle období si články o balzámech na rty prostě vyžaduje :) tak vás snad tyhle mini recenze na balzámy baví (jelikož mám v zásobě ještě minimálně jednu). Tentokrát se zaměřím na značku Avon.

 

Na výběr máte opravdu hodně druhů - pomerančový, malinový, citronový, fialový nebo růžový se třpytkami, obyčejný s jojobovým olejem a vitamínem E atd. Cena se vždy pohybuje od 30-60Kč.

vlevo Orange kiss, vpravo Starlight
Orange Kiss - balzám krásně voní po pomerančích a i chutná! Na rtech nedělá tlustou vrstvu, když hodně krát přejedete po rtech. Dobře hydratuje, ale popraskané rty vám nespraví, je dobrý na každodenní použití doma, nebo ve škole.
Starlight - koupila jsem si ho jen kvůli toho, že má v sobě třpytky. Nečekala jsem teda, že budou modré, ale na rty se jich moc nedostane, takže to i pěkně vypadá.Vůní a chutí mi připomíná takové ty staré kuličkové lesky na rty (v Tetě se prodávaly) s vůní ostružiny. Hydratuje stejně jako předchozí.

Máte na chladné období oblíbené mazátka na rty?

3 komentáře:

  1. Doporučila by si mi ten Orange Kiss? Je ta chuť chemická? Nebo jako pomeranče?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. V článku jsem napsala, že balzám i po pomeračích chutná.. Ne určitě přesně jako 100 % pomerančový džus, ale pokud ti nevadí sladké vůně tak určitě doporučila :)

      Vymazat
  2. Jo jinak teď je v letáku avonu za 39,- ve výprodeji. :) Já ho zkusím.

    OdpovědětVymazat

Děkuju za každý komentář a názor. Moc si toho cením :)