18. října 2013

Avon hydratační tělový sprej s vanilkou aneb co má tu nejúžasnější vůní?

Přeji vám hezký den :)
před nějakou dobou jsem prohlížela katalog Avon a našla jsem tento tělový sprej, který měl vonět jako vanilka - ke koupi mi pomohla ještě navoněná stránka na "vyzkoušení" vůně - hned jsem věděla, že ho musím mít! Vůně je totiž úžasná :)

 

Ve slevě ho můžete sehnat už za 39Kč, nejvýše za 80kč (plná cena je 149Kč, za tu jsem ho ale nikdy prodávat neviděla) a vybrat si můžete aktuálně asi z dalších osmi vůní. Sprej má být hydratační ovšem není nijak mastný a přijde mi stejný, jako jeho nehydratační kolegové, které jsem zatím vyzkoušela. Výdrž vůně je asi půlhodiny-hodinu, ale na oblečení se drží déle. Samotná vůně je sladší ale pořád jemná, takže by nemusela nikomu příliš vadit. Zatím všechny tělové spreje, které jsem od Avonu vyzkoušela byly dobré a hezky voněly, takže vám je můžu vřele doporučit.

Našly jste někdy "svou" vysněnou (spíše vyvoněnou) vůni?

9 komentářů:

  1. Ja mám vôňu fialky, som veľmi spokojná je skvelý :) Nabudúce určite vyskúšam vanilkový :)

    OdpovědětVymazat
  2. Já mám zase melounový a voní nádherně!:)

    OdpovědětVymazat
  3. Mě se moc líbí jahodový a višňový nebo třešňový.. nevím jestli je to višeň nebo třešeň. Ale jsou super na léto ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem měla ještě s černou třešní, ten se ale už neprodává... Pak je myslím s květy třešně, který má kamarádka a taky hezky voní :)

      Vymazat
  4. Tyhle spreje miluji!:)
    Měla jsem jahodový a byl skvělý,vanilkový vůbec nemusí být špatný:)

    OdpovědětVymazat
  5. Jednou jsem nějaký tenhle sprej měla doma, ale nějak jsem se o něj nezajímala :)

    OdpovědětVymazat
  6. I seriously love your website.. Excellent colors & theme.
    Did you build this site yourself? Please reply back as
    I'm attempting to create my own personal blog and want to learn where
    you got this from or just what the theme is named. Kudos!



    My website: Garcinia Cambogia RX

    OdpovědětVymazat
  7. Prosím vás zhánam tento sprej nemáte ho ešte niekde v sklade?

    OdpovědětVymazat

Děkuju za každý komentář a názor. Moc si toho cením :)