28. října 2013

Gabriella Salvete & Vollaré cosmetics │ Nehty

Hezké sváteční pondělí :)
Včera jsem viděla na ceduli u restaurace nápis o martinských specialitách a jediné, co mě napado ve spojení se jménem Martin bylo - sníh! Ten naštěstí ještě nepřišel, ale vemte si, že asi za dva týdny by podle tohohle svátku přijít měl! Dneska to bude nehtový post už právě trochu zimní :)

 

Na nehty jsem použila jenom dva laky, když nepočítám lak podkladový, a to bilý lak značky Gabriella Salvete č. 148 a průhledný lak s modrýma třpytkama od značky Vollaré cosmetics č. 114G (na samotný lak recenze ještě nebyla, ale na blogu už se objevil). Lak s modrýma třpytkama ve mě pokaždé evokuje sníh a Vánoce, takže ho určitě přes zimní období ještě uvidíte. 

Ještě by mě zajímalo, kdy začínáte nakupovat vánoční dárky? Necháváte to na prosinec nebo už nakupujete teď? Zajímalo by mě, jak na tom jsou ostatní lidé :) Já bych je ráda nakupovala letos tak průběžně, ale kdo ví, jestli se mi to povede :D

5 komentářů:

  1. Nehty mi opravdu připomínají zimu, sníh:)
    Ale ten se snad venku ještě neobjeví:D

    OdpovědětVymazat
  2. Moc pěkné nehty :)
    Já začala pomalu už nějaké dárky shánět přes internet, ale do obchodů se teprve chystám :)

    OdpovědětVymazat
  3. Já dárky začínám kupovat už v Září. Mám ráda, když už na konci listopadu mám vše (klidně i zabalené) :D Už teď mi chybí opravdu jen pár drobností, ale jinak už mám vše :)

    OdpovědětVymazat
  4. Vypadá to zájímavě :) já nechávám nákupy dárku až na prosinec :)

    OdpovědětVymazat

Děkuju za každý komentář a názor. Moc si toho cením :)