30. října 2013

Spotřebováno - říjen 2013

Hezkou středu všem :)
jak už to tak bývá, tak ke konci měsíce se na blogu objevuje pravidelně tahle "rubrika" spotřebováno. Blogger mi ale trochu zavařil tím, že fotky vypadají rozmazaně, když ve foťáku a na notebooku vypadají normálně a ostře, tak za to se omlouvám. Ovšem na většinu věcí už byla napsaná recenze, na které budete mít jako obvykle odkaz u popisu produktu, a tam si můžete výrobky prohlédnout lépe. Jdeme na to :)


Balea tělová emulze fíky&čokoláda - Moje historicky první spotřebovaná věc, co se týče mazátek na tělo! Krásně voní a rychle se vstřebává, což dokážu ocenit, jelikož je pro mě po srpchování mazání celého těla celkem otravné :D Více v recenzi.
Avon naturals vyživující šampon a kondicionér s meruňkou a bambuckým máslem - Na doporučení kamarádky, jsem tenhle šampon taky vyzkoušela a musím říct, že mě překvapil. Hezky voněl a hlavně šlo opravdu cítit, že obsahuje i kondicionér, jelikož jsem po něm měla hebké vlasy. Prodává se v verzi 250ml nebo 500ml, koupit ho můžete v akci od 40Kč.
Radox energy boost srpchový gel - Od Radoxu jsem žádný sprcháč ještě neměla až na tento, který jsem dostala. Sama bych si tuto vůní nevybrala, připomíná mí pánské sprcháče, ale jinak mají vůně hezké. Teď jsou často v akci za 30-40Kč což není vůbec špatné. Líbí se mi, že je víčko dole, takže s ním nemusím nijak třepat, aby sprcháč vytekl.


Gabriella Salvete hydratační makeup - Na tento spotřebovaný produkt jsem taky hrdá :D Nemyslela jsem, že bych tenhle makeup někdy mohla spotřebovat, jelikož ho stačilo opravdu maličko na celý obličej. Krytí nic moc, ale měl matný finish. Více v recenzi.
S'nonas vazelína - Tuhle vazelínu jsem si koupila už hodně dávno v SOS obchodě (nevím, jestli jsou ještě někde jinde) na experimenty. Hezky voněla a na popraskané rty byla jako dělaná. Tentokrát si ale koupím asi větši balení od Baley.
Balea young Fruity Kiss - Balzámy na rty od značky Balea jedním slovem miluju. Jsou levné, voňavé a přes to, že nejsou nijak super hydratační je mám ráda. O dalších třech druzích, které jsem vyzkoušela si můžete přečíst tady a tady.
Avon Orange Kiss - Díky vůni tohohle balzámu na rty, jsem ho spotřebovala opravdu rychle. Taky to bude díky tomu, jak je měkký a hydratační. Více v recenzi.
Rimmel London 60 seconds (835 Bright back at you) - Další můj oblíbenec je v kosmetickém nebi :D Tento lak jsem ukazovala v nespočtu nehtových článcích a uvažuju o tom, že bych si ho znovu koupila. Více v recenzi.


Lavera natural liquid foundation (Ivory 02) - Produkty od této značky bych ráda vyzkoušela, ale viděla jsem je jenom na internetu zatím... Tento makeup hezky voněl, jeho cenu netuším. Odstín byl trochu dožluta, krytí spíš jako tónovací krém.
Nivea tělové suflé s bambuckým máslem - Snad se někdy odhodlám koupit si plné balení :) Strašně hezky to voní, jako typická Nivea, ale s bambuckým máslem. Rychle se vstřebává a je prostě úžasné, tohle je už druhý vzoreček.
Dove tělové mléko pro suchou pokožku - Od značky Dove bych taky ráda něco vyzkoušela, ale taky jsem se k tomu nikdy nedokopala. Vzoreček jsem dostala v obchodním centru. Tělové mléko příjemně vonělo a celkem rychle se vstřebalo. Nemám suchou pokožku, takže hydrataci tak dobře posoudit moc nemůžu.


Balea young odličovací ubrousky s grapefruitem - Další můj oblíbenec je fuč. Navíc u nás v DMku už tyto ubrousky nedělají v barevném obalu, ale ta část, která je na těchto bílá je na nich barevná a zbytek je bílý, což se mi vůbec nelíbí... Samotné ubrousky jsou ale super. Více v recenzi.
Alterra čistící ubrousky sen jižního moře - Pokud máte rádi opravdu ale opravdu hodně vlhčené ubrousky a nevadí vám netradiční vůně, tak směle do toho. Jinak bych je moc nedoporučovala.Více v recenzi.
Avon vyživující pleťový krém se sojovým bobem a vitamínem E - Vcelku dobrý pleťový krém, hezky hydratoval a pleť jsem neměla víc mastnou v T-zóně než ji normálně mám. Rychle se vstřebával a hezky voněl. Více v recenzi.

Jak jste si užili prodloužený víkend? Zdobíte nějak pokoj/byt/dům podle ročních období?

3 komentáře:

  1. Na make-up od Gabrielly se taky chystám a jsem ráda, že vydrží takovou dobu:) jen škoda toho krytí:)

    OdpovědětVymazat
  2. víkend byl fajn a konečně jsem si trochu i odpočinula :) já nějaké ty dekorace podle ročních období vyrábím a vystavuji je :)

    OdpovědětVymazat

Děkuju za každý komentář a názor. Moc si toho cením :)