1. listopadu 2013

Essence Snow Jam eyeshadow sorbet

Pěkné páteční ráno přeju :)
Co si více přát, než jít do školy jen ve čtvrtek a pátek po podzimních prázdninách a potom zase víken volný. Pak to ale zas začne - písemky, projekty, zkoušení a podobné nezáživné věci :D Dneska vám chci představit další z mých krémových očních stínů. Už jsem psala dva články, jeden na Essence Stay all day krémové stíny a E.L.F. krémové stíny.

 
 
 

Vím, že už se stíny nedají koupit, jedině ve výprodeji v Dm (tam mají často starší věci), ale snad vás třeba alespoň navnadím na používání krémových očních stínů :) Já je koupila ve výprodeji za 45Kč v Dm, což je super cena za to, jaké jsou. Když jsem do nich poprvé šáhla, tak jsem byla hodně překvapená jak jsou měkké a jak se mi do nich zabořil prst :D Dobře se nanášejí na víčko a opravdu vám prozáří pohled, jelikož umí hezky odrážet světlo. V kalíšku produktu moc není, ale alespoň nestihnou vyschnout... Výdrž je zajímavá. Když si je dám na ruku, tak i pod vodou vydrží, ale jednou, když jsem je měla na očích tak mi moc voděodolně nepřipadaly (podotýkám, že o voděodolnosti se na obalu nepíše, takže to je jenom plus!). I tak vydržely cca 7-8 hodin v hezkém stavu bez báze. 

Jednoduše krémové oční stíny zůstanou mými velkými oblíbenci díky jednoduché aplikaci a výdrži, která je (né u všech krémovek) lepší než u sypkých stínů, které ale taky určitě nikdy nezanevřu :) 

Co vy a krémové oční stíny?

4 komentáře:

  1. obvykle krémové produkty moc nemusím, ale stíny.. obzvláště ColorTattoo, to je má velká láska:) opravdu jedna radost je používat:)

    OdpovědětVymazat
  2. Kremové očné tiene som vždy chcela vyskúšať. Len som sa bála či sa nebudú otláčať a nevedela som ako to bude s nanášaním a tieňovaním. Ale asi ich predsa len vyskúšam.
    Krásny článok, ktorý ma presvedčil. Hneď pri prvej príležitostí si aspoň jeden takýto tieň zakúpim :)

    OdpovědětVymazat
  3. Škoda, že už se neseženou, ta barva je úžasná...

    LuLu

    OdpovědětVymazat
  4. Já jsem zase četla na proslecny.cz, že jsou úplně příšerné :DD Já osobně jsem zkoušela jiný odstín a jediné mínus bylo špatné odličování. Ale zdá se mi, že ty moje stíny měly o dost hustší konzistenci :))

    OdpovědětVymazat

Děkuju za každý komentář a názor. Moc si toho cením :)