27. listopadu 2013

Adidas smooth shower milk

Ahoj :) Doufám, že u vás taky tak hezky sněží a sníh vás ještě nezavál?! Dneska to bude recenze na, netradičně, sprchové mléko značky Adidas for women. Zatím jsem snad vždycky kupovala jen sprchové gely od Baley a rozdíl jde opravdu poznat, i když je to pořád jenom sprcháč.

 
 

Koupila jsem ho díky kupónku od kamarádky s 50% slevou tudíž za 30 Kč, plná cena je okolo 60 Kč - záleží na obchodu a akcích. Můžete si vybrat z dalších několika vůní a typů jako například - shape, fresh, smooth, happy, relax, protect a vitality. Obsah je typický a to 250ml. V sprcháči jsou malé mikro perličky, něco jako peeling, ale je jich tam opravdu málo. Za to je to super, že je to vlastně 2v1. Když jsem sprcháč vybírala, tak mi voněl, ovšem ve sprše voní už trochu jinak - více sladce. Pokožka po něm zůstane hebká a trochu hydratovaná. Pořád po něm ale používám tělové mléko.

Rozhodně je teda lepší než Balea, ale za to je na výběr z méně vůní. U Baley najdete taky vůně nevtíravé, ale hydratace je hodně malá. 

Vyzkoušeli jste nějaké sprchové mléko z této řady?

1 komentář:

  1. Adidas sprcháče mám hrozně moc ráda a vždycky se k nim s radostí vracím:)

    OdpovědětVymazat

Děkuju za každý komentář a názor. Moc si toho cením :)