7. listopadu 2013

Would you rather (beauty edition) TAG

Hezké chadné čtvrteční dopoledne :)
Našla jsem nedávno na tomto kanálu na youtube od Kassenky tenhle Tag, který jsem ještě nikde neviděla, tak jsem si řekla, proč ho taky neudělat? Jdeme na to :)
www.weheartit.com
1.Chtěla bys raději ztratit všechny své řasenky, linky, rtěnky, lesky, nebo všechny paletky a oční stíny? 
- Myslím, že lesky a rtěnky by mi chyběly asi nejméně, pokud se mezi linky řadí i tužky na oči.
2.Chtěla bys raději mít korálové tváře, nebo růžové? 
- Asi spíše růžové. Myslím, že korálová by slušela lidem opálenějším nebo prostě tmavším než já :)
3.Kdybys měla 1000 dolarů (asi 20 000,- Kč) k útratě, utratila bys je radši za oblečení, nebo makeup?
- Nejraději bych to rozdělila, ale na makeupu nejsem tak "závislá" a vystačím si s tím, co zatím mám, takže asi za oblečení.
4.Chtěla by jsi raději použít rtěnku jako oční linky, nebo oční linky jako rtěnku?
- Raději bych teda použila linky jako rtěnku, jelikož linky by mohly více vydržet a kdyby měly nějakou pro rty hezkou barvu tak proč ne :)
5.Chtěla bys raději nakupovat v MAC, nebo v Sephoře?
- Ani v jednom obchodě jsem ještě nenakupovala, ale myslím, že v MAC bych si nic nekoupila (neměla bych na to peníze), takže v Sephoře.
6.Chtěla bys radši používat jeden oční stín, nebo jednu barvu na rty po celý zbytek života?
- Jak jsem už předtím psala, tak na rtěnkách moc neujíždím, ale mohlo by se to časem změnit... A na očních stínech se dá právě vyhrát, jelikož jich je tolik barev atp. Takže tady nevím, možná bych snesla tu jednu barvu na rtech po celý zbytek života.
7.Chtěla bys raději nosit zimní oblečení v létě, nebo letní oblečení v zimě?
- Jelikož se i v létě oblékám tak, aby mi bylo vždycky teplo a mnohdy více než ostatní, tak bych možná vydržela i to zimní oblečení v létě :)
8.Chtěla bys raději nosit celý rok tmavé, nebo světlé nehty?
- Nejsem ani na super světlé a zářivé, ani na hodně tmavé nehty takže by mi to bylo asi jedno. Raději možná ale světlé nehty.
9.Vzdala by ses raději svého oblíbeného produktu na rty, nebo na oči? 
- Na rty.
10.Nosila bys raději vlasy sepnuté v culíku, nebo v drdolu? 
- Vlasy sepnuté v culíku nosím nejraději a nejčastěji, protože mi nikde nepadají do obličeje a necuchají takže v culíku :) 
11.Chtěla bys raději nikdy si nemoct nalakovat nehty, nebo nemoct používat lesk na rty?
- Určitě nemoct používat lesk na rty!
12.Chtěla by sis raději oholit obočí a nemít žádné, nebo ho každý den domalovávat?
- Tak tady nevím... Rozhodně obočí mít chci, ale pořád ho domalovávat by asi taky nebylo lehké. Ovšem bych pořád nějaké měla, takže raději do domalovávat.
13.Chtěla bys raději žít bez makeupu, nebo laků na nehty? 
- Laky na nehty miluju, ale myslím, že bych se bez nich obešla a kdybych si musela vybrat mezi makeupem a laky tak určitě makeup.

Pokud jste tenhle Tag taky dělali, tak mi určitě dejte odkaz do komentářů, ráda bych se podívala na to, jak odpovídali ostatní :) 

1 komentář:

  1. Tedy, zajímaví tag, který čtu prvně :) Takové záludné otázky docela.:D Taky jsem teď dělala nedávno tag.:))

    Blog ϐook of ϐeauty

    OdpovědětVymazat

Děkuju za každý komentář a názor. Moc si toho cením :)