17. listopadu 2013

Everyday Sparkly Nails │ Nehty

Hezkou neděli všem :)
dneska to bude opět nehtový článek, tentokrát na téma každodenních nehtů, které se hodí ke všemu.

 
 
 

Na nehty jsem použila Maybelline Colorama č. 47 a Miss Selene č. 167 laky na nehty - Maybelline ve dvou vrstvách a Miss Selene v jedné. Předtím jsem na nehty dala ještě podkladový lak, o kterém bude určitě článek, jelikož je fakt na nic a lak se z něho rychle loupe a někdy se sloupne i celý "nehet" (respektive lak z nehtu v jednom kusu). Jelikož to ale nejde tak vidět, když se na nehtech kousek odloupne v případě třpytek, tak jsem ho i přes to použila. To je taky jedna hodně velká výhoda takovýchto nehtů, oproti nehtům barevným (ale ani přes to se barev nevzdám!). A jelikož se mi i tak laky z nehtů loupou celkem rychle, tak jsem tyhle nehty "nosila" celkem často.

Jaká je vaše oblíbená kombinace na nehtech?

2 komentáře:

Děkuju za každý komentář a názor. Moc si toho cením :)