13. listopadu 2013

♥ Miluju podzim ♥ TAG

Hezkou středu :)
Už minulý rok jsem chtěla dělat tento TAG podle otázek amerických beauty gurus, ale na půlku z nich jsem odpovědět jaksi nemohla (halloween se u nás normálně neslaví, do sturbucks nechodím a klasické halloweenské filmy z Ameriky neznám...). Takže jsem se rozhodla stejně jako minulý rok, jednoduše napsat o tom, co ráda na podzim používám a dělám :)

Jako každý rok, je podzim i zima pro mě tím obdobím, které by se dalo popsat jedním slovem a to svíčka. V těhle obdobích je nejraději pálím, všechno je pak hezky voňavé... Zkrátka svíčky mají svoje kouzlo. Doufám, že se dostanu do konce roku do Ikey, abych mohla nakoupit svíčky do zásoby, jelikož teď žádnou už nemám.
umytá sklenička od svíčky obvázaná kůži a usušenýma jablkama :)
svíčka z KIKu
Tento rok se mi pleť rozhodla dát za vyučenou hned v říjnu a na neočekávanou návštěvu přišly suché místa se šupinkami na obličeji, což znamená jen jedno - mazat mazat a mazat. Samozřejmě, že zbytek pokožky těla nesmí přijít na zmar. Obávám se, že v zimním tagu uvidíte podobný obrázek :)


I když rtěnky patří k té části kosmetiky, kterou moc nepoužívám, našla jsem pár odstínů, které se na podzim a k mé pleti, řekla bych, hodí. Jedná se o rtěnku značky E.L.F. z základní řady v odstínu Charming a dva vzorečky rtěnek od Avonu - prostřední je odstín Chic Nude (z řady Perfect kiss lipstick) a nejvýše je odstín Raisin Wine (pravděpodobně z řady Colortrend). Poslední zmínený odstín je dost tmavý, a tak ho na rty nedávám ve vrstvě jakou vidíte na obrázku.
zezhora - Raisin Wine, Chic Nude, Charming
Pak bych tady zařadila i začátek nošení svetrů a teplejšího oblečení (zvláště v posledních docela studených dnech), popíjení čajů - nejoblíbenější by byl určitě obyčejný černý čaj nebo zelený s broskví, focení...
Co rádi na podzim používáte/děláte vy?

1 komentář:

Děkuju za každý komentář a názor. Moc si toho cením :)