25. listopadu 2013

Maybelline Affinitone korektor

Hezký den všem :)
sama sebe udivuju, že ačkoliv mám tenhle korektor doma už snad skoro rok, tak jsem se na blogu o něm ještě nezmínila. Bude to asi tím, že když jsem ho zařadila do své každodenní rutiny a vyhovuje mi, tak už ho moc nevnímám. Jaký tedy je?

 
má klasický houbičkový aplikátor

Korektor jsem si koupila na doporučení sestry (vlastně dvou sester) a když jsem na něho měla slevový kupónek, nebylo o čem dlouho přemýšlet. Stálá cena v DM je 130Kč, v Tetě a Rossmannovi ho koupíte levněji asi za 120Kč. Co jsem v drogeriích viděla, tak jsou u nás jenom 2 odstíny a to 02 natural (který mám já) a 03 sand. Odstín 02 je pro mě ideální jak na léto, tak na zimu (na tu by mohl být ale o trošku světlejší). Mně zakryje začervenání/červené pupínky a s kruhy pod očima se taky popere. Nic vám nezakryje úplně, ale na každodenní záležitosti a obvyklé neplechy na obličeji stačí. Obsah je 7,5ml (co jsem na google našla) a jak jsem psala, mám ho už asi rok a pořád ho tam dost je a používám ho každý den! Co se výdrže týče, tak když se přepudruje tak by zvládl i celý den.

Jaký je váš oblíbený korektor? Máte nějakou stálici?

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuju za každý komentář a názor. Moc si toho cením :)