11. listopadu 2013

Yellow & Black Nails │ Nehty

Ahoj :) Nedávno jsem psala článek o žlutém laku z Avonu Inspire, no a nemohla jsem ho na nehtech nechat jenom tak, a tak jsem přidala pár teček a voilé tohle z toho vzniklo :)

 

Myslím, že to je hezké oživení jednobarevných nehtů. Na tečky jsem použila černou akrylovou barvu (není určená na nehty) z Kiku za 25Kč a tečkovací pomůcku z Avonu. Jelikož se akrylová barva dá setřít i prstem, tak jsem nehty ještě přelakovala matným topcoatem od Miss Sporty. I ten žlutý lak se mi matný s tečkami zamlouvá více než samotný :) 
Matné nehty ovšem nevydrží moc dlouho, asi stejně jako vydrží nepoškozený barevný lak - cca 2-3 dny.


Jak se vám nehty líbí? Tvoříte rádi něco na nehtech nebo jste na klasickou jednobarevnou verzi?

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuju za každý komentář a názor. Moc si toho cením :)