9. listopadu 2013

Yves Rocher Grand rouge 42. Corail Voilé

Ahoj :) Jak jsem v minulém článku (najdete ho tady) psala, že rtěnky moc nepoužívám, tak přece jenom doma nějaké mám a jednou z nich je tato od Yves Rocher. Samotná rtěnka je na mě, jako studentku, dost drahá, ale byla v Ladyboxu před pár měsíci (box jsme si kupovaly s kamarádkou), tak proč nevyzkoušet :) 

PS: Chtěla bych vás pozvat na netradiční Giveaway, která probíhá na blogu cernamoora.blogspot.cz.

 
 
dole - jedna vrstva, nahoře - víc vrstev
Cena rtěnky je cca 309Kč a najdete ještě hodně dalších odstínů. Já mám odstín 42. Corail Voilé, což je korálová, moc nevýrazná barva. Dá se ale na rtech navrstvit do hezky syté barvy. Je hydratační - rty vůbec nevysušuje, ale ani nijak moc nedyhratuje. Co se týče výdrže, tak vydrží 1-2 hodiny v hezkém stavu, potom se pomalu ze rtů vytratí. Moc rtěnek jsem zatím nevyzkoušela, ale tato se mi líbí, možná bych si vybrala jinačí barvu a kdyby nebyla tak drahá tak bych si nějaký další odstín koupila až bych tuto dopotřebovala.

Co na rty nejčastěji používáte vy?

3 komentáře:

  1. Škoda, že jsi nepřidala fotku i na rtech, protože se mi ten odstín hrozně moc líbí! :)

    Jane´s colours

    OdpovědětVymazat
  2. Je škoda , že není více výrazná, ale i tak se mi barvička líbí:)

    OdpovědětVymazat
  3. Tuhle rtěnku mám hrozně ráda, je skvělá.

    OdpovědětVymazat

Děkuju za každý komentář a názor. Moc si toho cením :)