23. listopadu 2013

Oblíbené laky na nehty - podzim 2013

Krásnou sobotu všem :)
jelikož má začít příští (ne-li tento) týden sněžit, tak jsem si řekla, že bych už mohla napsat článek o mých nejoblíbenějších lacích na nehty za letošní podzim. Nenosila jsem jenom tyto laky, ale tyhle barvy se mi k podzimu hodí :)

 
 

Až na jeden lak na nehty, jste je na blogu už mohli vidět, takže pokud chcete podrobnější obrázky tak bude u názvu laku vždy i odkaz.

Avon nailwear pro+ Grape goddess (recenze) - do barvy tohohle laku jsem se zamilovala hned na první pohled, když mi ho dala kamarádka k narozeninám. Je to krásná růžovo-fialová s zlatými a růžovými třpytkami. Na podzim jako dělaný.
Essence colour&go 112 Time for romance (recenze) -Tenhle lak jsem chtěla už ve "staré verzi" ale dostala jsem se k němu až ve verzi nové. Celkem mně ale zklamal, je vínový, i dobře kryje ale rychle se mi z nehtů sloupe. I přes to ho ale ráda občas nalakuji.
Rimmel London Salon Pro 312 Ultra violet (recenze) - Tenhle název laku si zapamatujte, uvidíte ho na blogu asi častěji, jelikož jsem se do jeho barvy zamilovala taky na první pohled :) Jo, fialová to je moje. Vydrží mi na nehtech nepoškozený nejdéle ze všech laků, které jsem kdy vyzkoušela!
S-he 247 -O tomhle laku jsem se ještě na blogu nezmiňovala, sama jsem ho na nehtech měla jen jednou, ale i tak... Je to opět fialová, tentokrát tmavší s trochou modré. Laky S-he mě dost překvapily, takže to není poslední!
Flormar Pretty P13 (recenze) - Aby tady nebyly jenom fialové laky, tak je mým podzimním oblíbencem určitě i tento čokoládově hnědý lak od Flormaru.
Maybelline Colorama 47 (článek) - Už se pomalu dostávám do zimní nálady tímhle třpytivým lakem, který jsem už hodněkrát použila jako topcoat na různě barevné laky. Rychle schne a třpytek tam je dost, takže jdou na nehtech i hezky vidět.

Jako novinku bych za tohle období uvedla už ne moc novinku - pískové laky na nehty. Jde spíše o to, že už je nemá jen Gabriella Salvete, ale třeba i Rimmel London, Essence, Avon... Já osobně vyzkoušela jenom od GS a plánuju si určitě někdy pořídit i další odstíny, jelikož svou sbírku opět rozšířili!

Jaké jsou/byly vaše oblíbené laky na nehty na podzim? Vyzkoušeli jste pískové laky jiné než od značky GS?

6 komentářů:

  1. Pěkné barvy! Já mám nejraději laky od essence ;).
    A nejvíce se mi líbí asi se třpytkami :)

    OdpovědětVymazat
  2. Vyzkoušela jsem Rimmel Space dust v odstínu Aurora a naprosto božská záležitost :)

    OdpovědětVymazat
  3. všetky majú naozaj nádhernú farbu!

    Kejmy ♥.

    OdpovědětVymazat
  4. Ten poslední lak má nádhernou barvu!:)

    OdpovědětVymazat
  5. Ten lak od essence jsem viděla u Rossmanna a moc se mi tento odstín líbí, ten bych si vybrala. :) :)

    OdpovědětVymazat

Děkuju za každý komentář a názor. Moc si toho cením :)