21. listopadu 2013

Oriflame essentials intenzivně hydratační krém

Hezký čtvrtek :)
Včera se mi povedlo už konečně něco vyfotit, ale jelikož jsem přišla domů ve tři a bylo už celý den zataženo, tak mám jen jednu věc a dneska snad bude čas a prostředí na focení dalších produktů. Dnes to bude recenze na můj aktuální pleťový krém značky Oriflame.


 
 
 

Jak jsem již napsala, krém je od značky Oriflame z řady Essentials. S touhle značkou nemám moc zkušeností, takže přesně nevím jestli mají, nebo kolik, těch řad... Krém jsem dostala, takže přesnou cenu nevím, ale na google.cz jsem našla cenu okolo 150Kč (určitě se bude dát sehnat v akcích). Krém slibuje hydrataci a ochranu pleti před chladným počasím. Je krémový a má trochu divnou světle žlutou-šedou barvu a co se hydratace týče, tak tuhle stránku splňuje úžasně. Rychle se vstřebá a zanechá pokožku hebkou. Moje pleť je normální až smíšená, takže nemůžu posoudit, jak bude účinkovat na suchou pleť, mně ale funguje a na chladné období je a bude super :)

Kosmetiku můžete zakoupit na těchto stránkách na internetu - http://www.orif24.cz/

Máte nějakou zkušenost s kosmetikou Oriflame? Pokud ano, tak jakou?

1 komentář:

  1. Krém vypadá zajímavě :)
    Já z oriflamu mám ráda mýdlo na obličej a tělové mléka :)

    OdpovědětVymazat

Děkuju za každý komentář a názor. Moc si toho cením :)