3. listopadu 2013

Astrid pleťové mléko pro citlivou pokožku

Hezkou listopadovou neděli :)
jak jste si mohli podle recenzí všimnout, tak na odličování používám momentálně jenom odličovací ubrousky, ovšem změna je život a tak se učím pomalu přecházet na pleťové mléko, které jsem si koupila už celkem dávno a chci ho dopotřebovat.

 
 

Koupila jsem ho v Tescu, ale jinak ho seženete snad v každé drogerce od Tety, Dmko nebo v Rossmannovi. Cena je okolo 50-60Kč za 200ml. Má příjemnou nevtíravou vůni. Co se týče odličování tak na pleť samotnou mi stačí jeden tampónek, na oči pak taky ale když mám jenom řasenku. Z pleti všechno odlíčí, ovšem ne úplně, takže je třeba dočistit buď dalším vat. tampónkem nebo jiným "čistidlem" na pleť. U očí je to horší, zaprvé když mléko nerozetřete po tampónku a dostane se do očí, tak to trochu štípe... Jinak řasenku odlíčí celkem hezky, voděodolné produkty jsem na to nezkoušela, ale asi by to moc dobře nešlo. Pleť nevysušuje, což je určitě plus a hydratuje ji.

Až dopotřebuju aktuální odličovací ubrousky od značky Nivea tak přijde na řadu toto a myslím, že za tu cenu je to dobrý odličovák (navíc, pokud odličovací pleťové mléka používáte rádi a často tak vám tohle můžu doporučit).

Jak na vás doléhá změna počasí? (teda u nás je celkem chladno poslední dobou :)) Máte nějaký osvědčený recept na nachlazení nebo chřipku?

6 komentářů:

  1. Ja ho používam tiež a som s ním veľmi spokojná, hlavne vďaka hydratácii.

    OdpovědětVymazat
  2. Díky je hydrataci si ho asi v brzké době pořídím, jelikož mám poslední dobou v celku suchou pleť:)

    OdpovědětVymazat
  3. Já pleťovku od Astridu nemusím. Tohle mléko byl takový slabší průměr.

    OdpovědětVymazat
  4. moj tip na udrzanie zdravia je pitie zazvoroveho caju a dobre vitaminy :)

    OdpovědětVymazat
  5. Děkuji za tuhle recenzi, jelikož mám pleť citlivou jak citlivka rozhodně po tomto mléku sáhnu. Děkuji za tip a musím podotknout, že máš moc skvělý blog ! :)) Moc se mi tu u tebe líbí a proto jsem si tě přidala do oblíbených :))

    Blog ϐook of ϐeauty

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě ho zkus :) za tu cenu se to myslím vyplatí.
      Děkuju :)

      Vymazat

Děkuju za každý komentář a názor. Moc si toho cením :)