20. října 2013

20.10. 2013 aneb zajímavá příhoda s Mary Kay "vizážistkami"

Ahoj :) dneska to nebude recenze, jelikož bych se s vámi chtěla podělit o jednu zajímavou věc, která se mi včera stala (nic dramatického to není :D). Byly jsme s kamarádkou nakupovat a zrovna v obchodě Tailly Weil (nevím, jestli to píšu dobře) nás zastavily prodavačky, jestli se nechceme nechat zadarmo nalíčit a poradit dámami z Mary Kay. Kdo by to odmítl že? Navíc jsem si už při vchodu do obchodu všimla jejich "stolečku" s makeupem. Tak jsme se posadily a začalo to... 

Mě paní odlíčila, to bylo příjemné, pak mi dala pleťový krém a začala s očima. Netuším, kde koupila ty štětce, ale byly strašně hrubé a skoro pořád mi do oka tím štětečkem jako kdyby dloubala (respektive na víčko)... Tak jsem si řekla, že to přežiju. Řasenka nebyla špatná, ale potom co jsem se uviděla v zrcadle, jsem tak dobrý pocit neměla - žmolky řasenky skoro všude. Nakonec makeup, paní byla přesvědčená, že odstín, který vybrala mi bude perfektně sedět - neseděl, přesně jsem pak viděla, kde ho dala a kde ne, jelikož byl celkem dost oranžový (paní mě taky přesvědčovala, že makeup si musím dávat i na krk aby to splynulo se zbytkem těla a že méně je někdy více - ona to moc nezastávala). Celkově jsem z toho byla zmatená, jelikož jsem se těšila co se bude dít, ale výsledek nic moc, kromě slevy 100Kč na výrobek Mary Kay. Kamarádka dopadla podobně, makeup oranžový a navíc měla na očích jen fialové výrazné stíny a taky se jí to na ní nelíbilo.

zdroj

V průběhu líčení se nás ještě ptaly na různé věci, jako jaký makeup používáme, co používáme na odličování a samozřejmě se snažily, teda alespoň ta paní co líčíla mě, drogerkové produkty pohanit a Mary Kay značku vychválit do nebes. Kamarádka mi pak řekla, že jí chtěla ta jedna paní "vnutit" makeup za 400Kč i přes to, že jí řekla, že je studentka - kde by na to vzala si kupovat všechno tak draho?

Upřímně si myslím, že to, co jsem na různých blozích a youtube pochytila za ten rok (nevím přesně, kdy jsem se začala na ty videa koukat a začít číst blogy, ale asi tak nějak) je celkem dost. Kdybych nic nevěděla, tak snad bych jim na to neskočila...

Máte nějaký zážitek s líčením zadarmo?

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuju za každý komentář a názor. Moc si toho cením :)