2. října 2013

Rimmel London Salon Pro - 312 Ultra violet │ Nehty

Hezkou středu :)
tak doufám, že se máte všichni lépe než momentálně já - všichni se opět zbláznili a chtějí si ze všeho napsat písemku... Ovšem o nehtový post vás ochudit nemůžu, tak jdeme na to :) Dneska to bude o mém zatím barvou nejoblíbenějším laku za poslední dobu.




Jedná se o lak značky Rimmel London z řady Salon Pro with Lycra, který slibuje až 10ti denní výdrž. Mě na nehtech vydržel maximálně (zkoušela jsem s dvěma různými podklady i bez něj) 4 dny v hezkém stavu což je u mě dost hodně, ale je to celkem individuální věc, někomu na nehtech může vydržet i dva týdny v pohodě... Každopádně kryje hezky ve dvou vrstvách, má úžasný štěteček (viz. fotka výše) se kterým se mi nejlépe lakuje. Neschne pomalu, takže 2 vrstvy nejsou problém. Koupila jsem ho s 50% slevou za 50Kč a zapomněla bych na odstín - 312 Ultra Violet.


Nejvíce se mi líbí v kombinaci s bílými kytičkami nebo s tímto třpytivým vrchním lakem od Maybelline v odstínu 47. Dohromady tvoří krásnou kombinaci, kterou foťák samozřejmě ne a ne zachytit. Vypadá to prostě krásně, není to nijak výrazné a kdyby fialová byla trochu tmavší, tak je to ideální podzimní barva.

Jaký je váš oblíbený lak za poslední dobu? Jak často si nehty lakujete/upravujete?

3 komentáře:

  1. fialová je moc pěkná:)
    můj nejoblíbenější lak je výrazně růžový, jinak nehty si lakuji tak jednou za týden:)

    OdpovědětVymazat
  2. Milujem fialovú farbu! A tento lak vyzerá super. Krásny odtieň. Veľmi sa mi páčí tvoj blog.
    Rada by som ťa pozvala na môj blog a aj na giveaway, ktorá tam práve prebieha.
    http://nalensworld.blogspot.sk/2013/09/giveaway-s-prekvapenim.html

    OdpovědětVymazat
  3. Taky jsem si dneska tento rimmel koupila a je opravdu nádherný. Jsem zvědavá, jak dlouho vydrží mně na nehtech :)
    blog Měj se ráda

    OdpovědětVymazat

Děkuju za každý komentář a názor. Moc si toho cením :)