30. září 2013

Spotřebováno - září 2013

Ahoj :)
není možné, jak ten čas rychle letí a skoro za 3 měsíce už jsou Vánoce a potom zase nový rok! A asi jenom při psaní článků spotřebováno si to vždycky uvědomím :) Tento měsíc jsem se taky moc nepřekonala, ale když je to číslo kolem 10 (tentokrát 12 plných balení a 3 vzorečky) tak to stačí. Jdeme na to :)


Isana sprchový krém vitamín & jogurt -První a né můj poslední sprchový gel od této značky. Byl krásně krémový a koupila jsem ho v akci za 20Kč + hezky voní. Jednoduše, samé plusy a ani nevysušoval. Určitě vyzkouším jiné vůně.
Balea pěna na holení - Už moje stálice, je to asi nejlevnější (teda u nás, kde nemáme Rossmann) pěna na holení, je pro citlivou pokožku, je hodně pěnivá a hezky voní. Stojí 50 nebo 60Kč.
Balea balzám na vlasy pro lesk - Balzám na moje vlasy fungoval, jako balzám předtím - stejně a dobře. Vlasy po něm teda nemám nijak lesklé, ale jinak splňuje vše, co od balzámu na vlasy můžu chtít. Cena 32Kč.
Palmolive šampon a kondicionér s bílou broskví - Dlouho jsem si těchto šamponů vůbec nevšimla, až do doby, kdy vyšel leták z DMka kde byly tyhle šampony v akci za 60Kč za 400ml. Obsahuje i kondicionér, který opravdu fungoval, ale i přes to jsem s ním používala balzám na vlasy (mám celkem suché vlasy).


Four Seasons vápník s teflonem a bělícím efektem - Podkladové laky jsem zatím měla asi jen 3 a musím říct, že tento za 50Kč je mnohem lepší než od Essence za 60kč! Psala jsem o něm už recenzi.
Avon jemná pleťová maska s broskví - Dobrá maska i na denní použití. Zjemní pleť.Více v recenzi tady.
Essence odlakovač s vůní jahod a mučenky - Opravdu vonící odlakovač - voní teda až při odlakovávání, ale voní!Více v recenzi tady.

tento měsíc jsem dopoužívávala zbytky balzámů na rty...

Avon balzám na rty - Chybí mi u něj už obal, ale je to balzám ze zimní edice, který se už myslím neprodává. Na to, že by měl být do chladných zimních dnů, tak takhle dobře nefungoval. Jinak pěkně voní a byly ho doopravdy hodně.
Astrid dětský balzám na rty s jahodou - Jo, je to dětský balzám na rty, ale jiný jahodový jsem zrovna v tu dobu nenašla. Astrid balzámy stojí normálně asi 40-50Kč, já ho koupila ve slevě. Pěkně voněl a hydratoval, ale na rtech nechával bílý povlak, když jsem ho nanesla hodně.
Lip balm juicy strawberry - Tohle byl balzám na rty z KIKu za 25Kč s jahodovou vůní. Voněl teda dost chemicky, ale jinak bych ho přirovnala hydratací k balzámům Balea. Prodává se ještě ve dvou dalších variantách.


Wilkinson Sword Extra2 Beauty - Co chcete říct k tomuhle. Koupila jsem si je, protože byly v akci 1+1 zdarma. Jinak není nad 4 břité žiletky...
Iseree odličovací ubrousky pro citlivou pleť - Dobré odličovací ubrousky, škoda, že se prodávají v Lidlu, kam to mám daleko..Více v recenzi tady.
Avon ideal flawless (ivory) - Tento makeup se už tady ve vzorečku objevil. Odstín mi na léto dobře seděl, něco i zakryl... Teď už by byl na mě ale moc tmavý.
Astor Mattitude (003) - Vzoreček jsem měla v balíčku, který jsem vyhrála na facebooku - DM, samozřejmě, že mi odstín 003 neseděl a makeup byl strašně tekutý, asi už byl starý.
Lavera mattifying balancing cream - Škoda, že mám jenom vzoreček, tenhle matující krém byl super. Byl lehký, krásně voněl a pleť byla "sušší" ale v tom dobrém slova smyslu. Jestli někdy nebudu mít pleťový krém, tak si tenhle někde seženu.


Máte zkušenost s některým jmenovaným produktem?

3 komentáře:

  1. ten sprcháč od Isany mám, ale ještě jsem ho nezkoušela :)

    OdpovědětVymazat
  2. Balzám ze zimní edice od Avonu ještě mám a to už je hodně dlouhá doba co jsem si ho pořizovala a pořád ne a ne ho dobrat :)

    OdpovědětVymazat
  3. Ten balzam od avonu jr v katalozich porad, ale jen v jinych obalech myslim :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuju za každý komentář a názor. Moc si toho cením :)