8. září 2013

Nehtová inspirace #4


Hezkou neděli :)
podle počasí, nás prý čeká poslední hezký víkend, tak si dnešek ještě užijte, protože by hezčí už být nemusel. Já jsem si užila sobotu, byla jsem pomáhat, na Palačinkových hodech, s malými dětmi. Žel víkend má jenom 5 dny, takže zítra zase do školy... Dneska mám pro vás nehtovou inspiraci, zameřenou už trochu na podzim, jelikož za cca 10 dní podzim oficiálně bude :)

 

Tady najdete video Fall Nail Art od Cutepolish. Je to můj nejoblíbenější kanál na youtube, co se nehtů týče.

 
Burgundi nebo tmavá fialová jsou na podzim ta pravá barva!


Pokud nejste na moc tmavé nehty, tak stačí hnědá, šedá nebo starorůžová.

 

S podzimem taky přichází období Halloweenu, u nás Dušiček. Na tenhle svátek si taky můžete udělat nehty :)




Lakujete si nehty barvou podle ročního období, nebo podle nálady/oblečení?

2 komentáře:

  1. Od jaké značky je ta starorůžová na druhém obrázku??? Takovou barvu hledám už dlouho :)

    OdpovědětVymazat
  2. Od jaké značky je ta starorůžová na druhém obrázku??? Takovou barvu hledám už dlouho :)

    OdpovědětVymazat

Děkuju za každý komentář a názor. Moc si toho cením :)