20. září 2013

Balea balzámy na rty #2

Hezký pátek :)
podzim se blíží (už v nedělí!) a s ním i zima a popraskané rty. Dneska mám tedy pro vás druhou recenzi na balzámy Balea, které jsou asi mé nejoblíbenější, hlavně kvůli ceně a vůním. První recenzi jsem psala už celkem dávno a můžete si ji přečíst tady.


 Jak asi všichni víte, tak se tyto balzámy prodávají v drogerii Dm. Stojí 30Kč a druhy se často mění, jen 2 (myslím) jsou stálé. Teď je nová limitovaná edice Naschkatze, ve které je sprchový gel, tělové mléko, deodorant a právě tento balzám. Úžasně voní po třešních a i chutná! Díky němu si budu muset koupit alespoň ten sprcháč ze stejné edice :) Druhý má název Fruity Kiss, tento se už žel koupit nedá, voní po mandarinkách a jako předchozí i chutná. Hydratace obou není nijak převratná, na hodně suché rty nepomůžou, ale na denní péči nebo do školy jsou super :) Taky nebarví, což by mi nevadilo, kdyby ten červený trochu rty zabarvil. Takže pokud jste ještě balzámy Balea nevyzkoušeli, tak určitě doporučuji vyzkoušet!
Máte nějaké oblíbené balzámy na rty na podzimní/zimní sychravé počasí?

6 komentářů:

  1. Já jsem zkoušela ten čokoládový z řady Balea Young a je to naprostá katastrofa... hydratace nulová a otřesný, chemický puch, připomínající rádoby čokoládu :) Za mě tohle nee :)

    Jane´s colours

    OdpovědětVymazat
  2. Já mám nejraději asi klasické labella, ale teď jsi mě nalákala vyzkoušet tu baleu třešňovou.... Protože ten deodorant ze stejné řady voní božsky :)

    OdpovědětVymazat
  3. já mám z Dmka čokoládový a cukrový. Oba mám děsně ráda :)

    OdpovědětVymazat
  4. Já používám jedině balzámy z Avonu, strašně jsem si je oblíbila:)

    OdpovědětVymazat
  5. Balea balzámy moc nemusím, příjdou mi takové "slabé" nebo jak to říct (co se hydratace týče). Jinak jsem si docela oblíbila olivový od Isany, na zimu ideální - krásně hydratuje a navíc stojí pár kaček. A pak je taky hodně dobrý mandarinkovo-vanilkový od Alverde, je mastnější než ostatní balzámy, takže na mé suché rty ideální :)

    OdpovědětVymazat
  6. Ja mam Baleu moc rada, tento tresnovy balzam mam take a jsem s nim velice spokojena, jen deodorant mi tolik nevoni.

    OdpovědětVymazat

Děkuju za každý komentář a názor. Moc si toho cením :)