28. září 2013

Gate - zebra nail stickers │ Nehty

Příjemný víkend :)
nedávno jsem v Gate narazila na tyhle nálepky na nehty a za tu cenu 24Kč jsem si je prostě musela koupit a vyzkoušet, i přes to, že jejich velikost je zajímavá a na mě velká.





Musím ale říct, že se s nimi dobře pracovalo, odloupnutí přebytečné nálepky z nehtu by šlo i bez pilníků, ale s ním to vypadalo trochu lépe. Nálepky nedělaly bublinky a dobře k nehtu přilnuly. Celkem i vydržely, pokud je potom ještě přelakujete průhledným lakem na nehty. Když je chcete sundat, tak je těžké je odlepit, pokud nemáte nálepku někde načnutou, jdou ale dobře odlakovat. Za tu cenu prostě naprostá bomba, s nálepkami na nehty od Essence, které jsem si jednou koupila ve slevě za 10Kč se nedají vůbec srovnat - tyto jsou tak stokrát lepší! Jen je škoda, že jsem našla jen tyto vzorované, jinak byly všechny jednobarevné.

Jakou máte zkušenost s nálepkami na nehty? Vyzkoušeli jste už?

PS: Ještě zbývá pár dní do konce Giveaway! Tak se zapojte :) 

3 komentáře:

  1. Nálepky jsem zatím nezkoušela, ale tyhle se mi moc líbí:)

    OdpovědětVymazat
  2. já si koupila takové oranžové za 12Kč :D (byly slevněné) a měli tam ještě žluté (obě to jsou dost výrazné barvy) a musím říct, že jsem taky moc moc spokojená! Asi si zajedu i pro ty šílené žluté :D já bych zase brala vzorované no :-/

    OdpovědětVymazat

Děkuju za každý komentář a názor. Moc si toho cením :)