3. září 2013

Giveaway #1

Omlouvám se za menší zpoždění, ale nějak se mi to nahrnulo a nestihla jsem tenhle článek dříve. Jsem tady s první giveaway na tomto blogu. Ceny nejsou nijak super drahé, ale přece jenom nemám peněz na rozdávání :) tak vás snad potěším i s tím, co jsem vybrala. Je to takový mix značek :)



Essence Show your feet - bělící lak na nehty u nohou s bílou protižloutnoucí formulí a s vyplňujícím efektem. Zabraňuje ztrátě barvy nehtu, vyplňuje prasklinky nehtů (krabička laku je dole trochu poničená, tak snad to nebude vadit).
Avon nailwear pro+ v odstínu vintage boutique
Essence oční stín v odstínu 65 Skeye and sand
Yves Rocher - šumivá tableta do koupele - Italská mandarinka


Macadamia Natural oil - hloubkově čistící maska na vlasy 15ml
Bioderma Sébium čistící gel-pěna na obličej 10ml
Nivea tělové suflé Smooth Sensation
Lavera restoring day cream - přírodní kosmetika
Avon - Today tomorrow forever AMOUR vůně - květinová kategorie, citrus, okvětní lístky jasmínu, mošus.

Pravidla giveaway:
- Být pravidelným odběratelem (členem) mého blogu.
- Nechat pod tímto článkem komentář s vaším emailem.
- Žít a mít adresu z ČR.
+ Můžete napsat další komentář, když tento článek někde budete sdílet (do komentáře napiště adresu, kde jste to sdíleli).

Konec giveaway bude záležet na počtu odběratelů/členů blogu, nejdéle však do 3.10. 2013 (do půlnoci). Všem přeju hodně štěstí :) A doufám, že jsem vám tímto alespoň trochu zpříjemnila ten začátek školního roku :)

28 komentářů:

  1. sleduji jako Luci
    lucisa.n@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  2. sdílím na FB: https://www.facebook.com/LoverOfAccessoriesBlogspot/posts/416511891788000
    lucisa.n@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Sleduji jako Veronika Pospíchalová
    vera.p@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Bozi ceny :-) marcakova.radka@seznam.cz :-)

    OdpovědětVymazat
  5. sleduji jako Kris Týnka
    mail: Kristynaslapakova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  6. nataliestoplova4@sezna.cz sdílím :)

    OdpovědětVymazat
  7. life-of-maniac.blogspot.cz v menu!

    OdpovědětVymazat
  8. nelca.bor@seznam.cz super výhra :-)

    OdpovědětVymazat
  9. sleduji jako Terr
    mail: terr.kovarova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  10. GFC: Deni Hartmannová
    denisa.hartmannova@email.cz

    OdpovědětVymazat
  11. Sleduju jako Adél Koňařová
    adel.konarova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  12. Jsem pravidelná čtenářka:)
    caroline.haier@email.cz

    OdpovědětVymazat
  13. Ahoooj,

    moje mailovka je vedralova.lucie@seznam.cz a sdílela jsem na FB na mém profilu :-)

    Hezký den..

    OdpovědětVymazat
  14. Sleduju jako Kateřina Kanioková:-)
    E-mail: kaniokova.katka@seznam.cz
    :-)

    OdpovědětVymazat
  15. infinite-bubble-blog@email.cz
    A sdílím!! ;) --> https://www.facebook.com/Madafakaa.kucerova/posts/1417463141806723

    OdpovědětVymazat
  16. Sleduji přes GFC jako Eloran Arroway,
    můj mail je Eloran.Arroway@seznam.cz,
    Sdíleno na Twitteru: https://twitter.com/EloranArroway/statuses/379224674330099713

    OdpovědětVymazat
  17. Moc pěkná soutěž.
    literarnikoutek@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  18. Sleduju jako Clara Black,
    mail: clarushkablack@seznam.cz
    Sdílela jsem: https://twitter.com/clarushkablack/status/379682981985546241

    OdpovědětVymazat
  19. Sleduji tě jako Jess Ienn :)
    e-mail : jessienn98@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  20. email: kali.petra@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  21. - Mám tě v bloglovinu :)))
    - zaneta.heiderova@email.cz
    - ano, mám :3
    dám odkaz i na svůj blog :)) (beautiful-sound.blog.cz)

    OdpovědětVymazat