16. září 2013

Best friend TAG

Ahoj :) 
dneska mám pro vás Tag s mou nejlepší kamarádkou Radkou. Chodily jsme spolu na základku takže je stejně stará jako já (16 let) a teď chodí na gymnázium. Známe se už celkem dlouho, tak jsem celkem ráda, že s tímhle nápadem přišla :) Na její verzi a na to, jak jsem si v odpovídání vedla já se můžete kouknout tady.


1.Jak a kdy jste se seznámili?
Radka:  Seznámily jsme se v první třídě na základce. Nijak moc jsme se ze začátku ale nebavily, to kamarádství začalo až později.
Já: S tímhle můžu jenom souhlasit, potkaly jsme se v první třídě, ale v šesti letech jsme ještě nejlepší kamarádky nebyly.
2.Jak dlouho se znáte?
Radka: Už 10 let.
Já: Včera jsem to hledala a ano, už to je přesně 10 let.
3. Jaká je vaše oblíbená vzpomínka?
Radka: Když se řekne naše oblíbená vzpomínka, tak si vzpomenu jak jsme byly mladší a ležely v létě vždycky před mým barákem na dece a psaly si společné deníčky, poslouchaly písničky a tak. V téhle době to spíš bude asi nějaké přespávání nebo oslavy narozenin.
Já: Taky si pamatuji na ty léta, to bylo super. A teď se vlastně vidíme hlavně když je oslava nebo tak něco.
4.Jaká je její vysněná práce?
Radka: Hm. Tak to je těžká otázka. Ale napadá mě taky učitelka na základce.
Já: Vysněná práce to byla, ale teď je to kancelářská krysa :D
5.Jaký je váš oblíbený obchod?
Radka: Dm :P
Já: Jo, teď na plné čáře vítězí Dmko.
6.Jaký je váš oblíbený televizní pořad?
Radka: No napadlo mě Top Gear anebo takové ty americké pořady o dělání dortů. Jinak Himym anebo TBBT :) Ale nesledujeme to nijak spolu...
Já: Tak Top Gear jsem párkrát viděla, ale ty pořady o dělání dortů jsou nejlepší :) TBBT a HIMYM sleduji taky pravidelně.
7.Co vám vadí na té druhé?
Radka: Někdy náladovost. Zdeničce se prostě z minuty na minutu dokáže totálně změnit nálada a připadá mi že ji dokáže rozhodit i třeba blbost. Ale každopádně to na ní akceptuji a i tak se jí žádná holka nevyrovná :)*
Já: To musím s Radkou souhlasit, jsem dost náladová výbušná.. Děkuji :*
8.Kam by jste spolu jeli kamkoliv na světě?
Radka: Napadla mně Paříž :)
Já: Tam společně někdy musíme zajet!
9. Jaký je váš oblíbený vtip?
Radka: Hm, to mě nic nenapadá :/
Já: Mně napadl vtip s bláznem na zastávce a lentilkami, ale jinak nemáme žádný oblíbený vtip.
10.Komu trvá se déle připravit do školy?
Radka: No myslím si, že kdysi jsem to byla určitě já, protože Zdenička na mě vždycky všude čekala minimálně 10 minut :D Ale teď už mi to tak netrvá tak by to mohlo být stejné :)
Já: To by ses divila, ale mě to trvalo :D jenom jsem vždycky vyšla dřív, abych u tebe byla na čas. Teď už to je ale doopravdy nastejno.
11.Oblíbené roční období?
Radka: Jaro a léto? :)
Já: Spíše podzim a jaro.
12.Oblíbená značka Make-upu?
Radka: Avon a essence.
Já: S Essence máš pravdu, to sleduju každé novinky apod. Avon mám taky ráda, co se týče péče o pleť a laků, na to je super, ale jinak jsem vlastně ani nic nevyzkoušela.
13.Kalhoty nebo šaty?
Radka: Myslím, že spíš kalhoty. Sukni spíš v nějakých situacích, kde je to vhodnější (oslava...) :)
Já: Jo jo, já jsem na kalhoty :) sukně nebo šaty nosím jenom když musím nebo v létě, když je hodně horko.
14.Věříte na konec světa?
Radka: Podle mě Zdenička na konec světa nevěří :)
Já: Věřím, že konec světa bude možná až Slunce zanikne nebo vybouchne, jelikož je to pravděpodobnější než si určit datum jako to už mnoho lidí udělalo :D
15.Oblíbené zvíře?
Radka: Napadla mě jako první kočka, ale moc jistá si tím nejsem :)
Já: Jo, kočičky jsem si teď oblíbila.
16.Oblíbený film?
Radka: Přesný film asi nevím. Ale možná nějaká komedie nebo romantika?
Já: Oblíbený film by byl Pravá blondýna 1 a 2, nebo něco, kde hraje Jim Carrey, takže to jsou ty komedie a romantické filmy.
17.Popište se navzájem jedním slovem.
Radka: Skvělá :)
Já: Oo, děkuji :)
18.Komedie nebo horror?
Radka: Komedie :)
Já: Horor jsem viděla snad jenom jeden a už nikdy více!
19. Oblíbená píseň?
Radka: Myslím, že Zdenička nemám oblíbenou jednu písničku. Vždycky jen chvíli nějakou a až se oposlouchá tak jinou. Ale jednu dobu to byla určitě Danza Kuduro či jak se to píše nebo něco od Jennifer Lopez nebo Katy Perry? :)
Já: Pravda, že oblíbenou písničku nemám, ale co se týče zpěváků tak to teď je Zaz.
20.Co je divného co jí?
Radka: To mě vůbec nic nenapadá :( možná nějaké ryby jelikož ty nejím, ale jinak nevím.
Já: Taky mě nic nenapadlo, co divného jím :D
21. Podpatky nebo baleríny?
Radka: Zdenička by neměla problém chodit v ani jednom, ale spíš ty baleríny :)
Já: Baleríny jsou i pohodlnější, ale podpatky taky nezahazuju, jenom mi ty boty musí sednout.
22.Jaký máte stejný kus oblečení?
Radka: Třídní triko!! A pak oblečení, které jsme měly na vystoupení když jsme spolu asi 4 roky chodily do Aerobiku :)
Já: Na třídní triko jsem zapoměla, ale jinak to je to oblečení z aerobiku no.
23.Jaké je vaše oblíbené jídlo?
Radka: Čokoláda :D
: Nic lepšího neexistuje!
24.Kterou věc z kosmetiky má ta druhá nejradši?
Radka: Myslím, že to budou laky na nehty :) Zdenička taky točí tutoriály na zdobení nehtů :P
Já: Laky na nehty mám ráda, občas mám teda období, kdy je nechci ani vidět a nic mě nebaví, ale i tak si často lakuju nehty (jelikož mi laky na nehtech moc dlouho nevydrží v hezkém stavu)...

Gratuluju těm, kteří to dočetli až sem! Dlouho nebyl žádný delší článek a tento to snad vynahradil :) Stále probíhá giveaway! Jelikož jsem dneska doma, díky skvělému kašli (těžká ironie), tak budu fotit a předepisovat články. Hlavně nehty, jelikož těch poslední dobou moc nebylo :)

 Jak se vám TAG líbil? Chtěli by jste další?

2 komentáře:

  1. Wow zajímavý tag... hlavně zajímavé téma. Ale k věci. Je fakt skvělé, že se znáte už deset let:O. Podle mě je to docela dlouhá doba. Třídní triko, to mi připomíná jak to teď řešíme mi. Jinak tahle otázka mě zaujala.A jak tak koukám téměř ve všem máte podobné nebo stejně odpovědi:3^^

    OdpovědětVymazat
  2. Známe se dlouho tak se není čemu divit :)

    OdpovědětVymazat

Děkuju za každý komentář a názor. Moc si toho cením :)