24. září 2013

Elf krémové oční stíny - Sugar cookie

Hezké úterý čtenáři :)
ani jsem nečekala, že mě škola dokáže takhle zaneprázdnit... Najednou chtějí všichni psát písemky a dělat prezentace a referáty, naštěstí večer je ta "moje" chvilka na blog :) Dneska vám napíšu pár vět o krémových očních stínech značky E.L.F.


Poslední dobou, jsem si krémové oční stíny dost oblíbila, jelikož když se chci ráno nalíčit, tak je tohle nejjednodušší. Tyhle jsem si koupila jen díky jejich ceně 39Kč. Odstín je to Sugar cookie, na eshopu vypadá určitě jinak, takže doporučuju se nejprve podívat na google.cz, jestli někdo vaši žádanou věc nefotil/recenzoval. Oba stíny jsou průhlednější, spíš takový zlatý a růžový lesk semtam s třpytkou. Výdrž stínů je hodně špatná. Ani báze ani tužka jim nepomohla, sotva je nanesu na víčko, tak je mám do 20 minut slité. Když jsem na ně dala ještě stíny, tak vydržely trochu déle, ale pořád by to nebyly ani 2 hodiny. Stíny jsou opravdu dost krémové až máslové bych řekla, takže to i chápu, ale mrzí mě to. Za 39kč toho zas tak nelituju, pořád se dají využít jen do koutků na rozjasnění (určitě bych jim našla ještě nějaké využití), ale taky si myslím, že připlatit si, tak seženu stíny i s celodenní výdrží (např. tyto od Essence).

Zkoušely jste krémové oční stíny značky E.L.F.? Jaký názor na ně máte vy?

1 komentář:

  1. jen škoda, že jsou hned slité:/
    protože se mi moc líbí barvičky:)

    OdpovědětVymazat

Děkuju za každý komentář a názor. Moc si toho cením :)