22. září 2013

22.9. 2013 aneb první podzimní den!

Hezký první podzimní den :)
tak snad už konečně přestane pršet a užijeme si pár krásných podzimních týdnů s barevným listím (nejlépe bez deště!). Já si teda užiju alespoň tento první podzimní den, jelikož máme s kamarádkama náš malý sraz.
Já podzim miluju, hlavně kvůli tomu barevnému listí, že není ani moc horko ani moc zima, začíná se doma topit a všechno je útulné :) Taky jsem si poslední dobou oblíbila svíčky a hlavně na podzim a zimu to bude paráda si je každý večer zapálit. Nejvoňavější a nejlevnější jsou určitě IKEA svíčky, nebo Air wick - ty ale stojí okolo 70Kč ty nejlevnější. Tento rok taky plánuju si koupit pár svetříků (zase jak na zimu tak i podzim, myslím ale že je vynosím kdykoliv), poslední dobou se mi docela zamlouvají.

bath&body works svíčky s úžasnými vůněmi a názvy!

Taky bych chtěla mít ty peníze na to, si každé roční období udělat jinou výzdobu pokoje, jako jsem to viděla u amerických youtuberek, nebo si skoro pořád kupovat svíčky Bath&body works/Yankee candle, které nejsou nejlevnější (co vím, tak okolo 300kč jedna svíčka v normální velikosti).

Jaké je vaše oblíbené roční období? Vyzdobujete si nějak pokoj/byt? Používáte svíčky?

1 komentář:

  1. Já mám nejraději podzim, je to skvělé období :) Každý rok pálíme na podzim voňavé svíčky, sbíráme barevné listí a dáváme ho do vázy, dlabeme dýně a zapalujeme v nich svíčky. Všude to voní a je to celkově tak moc kouzelné období :)

    OdpovědětVymazat

Děkuju za každý komentář a názor. Moc si toho cením :)