10. září 2013

Iseree sensitive odličovací ubrousky

Ahoj :)
doufám, že vás škola ještě moc nezmáhá a máte po víkendu plno síly :) Já teda ne, škola mě moc nezmáhá, spíše to počasí... Dneska si dáme recenzi na odličovací ubrousky, které mi kamarádka dovezla ze Slovenska, u nás se ale prodávají taky a to v Lidlu.




Jedná se o značku, o které jsem ještě neslyšela (možná někde jen letmo) - ISEREE. Netuším, jaké další výrobky vyrábí, já mám odličovací ubrousky pro suchou a citlivou pleť. Jsou prý bez parfemace, s tím nemůžu souhlasit - docela divně voní, ale jde si na to zvyknout. Jinak mají jen očistit pleť. Poperou se i s voděodolnou řasenkou, ale trvá to a pak to není ani moc příjemné, zbytek makeupu zvládnou bez problému. I poslední ubrousek byl hodně dobře vhlčený (mám je v krabičce na ubrousky, tím by to taky mohlo být). V balení je jich 25 kusů, cenu netuším, ale asi moc drahé nejsou. Je nutné, jako asi po každých ubrouscích, které jsem zatím měla, pleť potom ještě něčím dočistit např. pleťovou vodou nebo gelem. Jelikož odličovací ubrousky už používám dnes a denně, tak mi ta parfemace zas tak nevadila a mohla bych je doporučit. 

Máte s touto značkou nějaké zkušenosti?

1 komentář:

  1. Já asi poslední dva měsíce je taky používám kupují si i růžové i modrou variantu.Už dnes jsem načala 3balení.Já myslím že jsou dobré osvěží.Ale zdají se mi ty modré lepší že mi příjdou víc zvlhčené.Ale jinak doporučují.V lídlu jsem je kupovala za 19.90kč.

    OdpovědětVymazat

Děkuju za každý komentář a názor. Moc si toho cením :)